prebalia schreef:
Esperanza heeft mijn hele verhaal al verteld hier, dus heb weinig toe te voegen eigenlijk.
Helmpje zit op zich heerlijk maar het plastic (gekleurde deel) is niet echt sterk. Hoorde van Reg dat Kiwi er ook al een aantal vakkundig om zeep geholpen had.
Maar Kiwi is er mee gevallen en nou is het verhaal dat als je er een keer mee valt dat je cap niet meer safe is!
Esperanza schreef:Ja, oliebol is dat he? Die New Masters schijnen erg lekker te zitten. Als ze die nu ook knap zouden maken.... Vooral voor die endurance is comfort zo belangrijk, vooral omdat je m zo lang op hebt.
Ze zitten super vergeet heeel vaak dat ik hem nog op heb
Lenneke_ schreef:De klep zou eigelijk van iets gemaakt moeten worden dat niet breekt en bij een kleine 'klap' gewoon recht blijft, maar bij een grotere klap ombuigt (als je hem dan ook weer terug kan buigen zou dat helemaal mooi zijn)
Volgens mij moest dat klepje juist makelijk afbreken want een vast klepje levert meer schade op althans dit zei men zo n twee jaar terug tegen me
*Ow lees nu dat Kiwi zelf al zegt hoe af wat kwa slijten van caps*
Zelf ben ik erg tevree over deze cap maar ik hou dit topic even zeer goed in de gaten!
Hoe lang gaat een cap mee volgens jullie?
Of anders gezegd hoe lang is hij veilig?