Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kajanus schreef:Starbreeze schreef:Ik denk dat je je beter drukker kan maken om je eigen kunnen in de ring dan anderen 'de schuld' te geven van jouw beoordeling als je die niet aanstaat. Als je het niet eens bent met je punten, dan moet je gewoon maar beter gaan rijden en je daarmee onderscheiden van de rest. Je ziet dit soort 'gedrag' wel vaker bij mensen die een tijdje minder goed scoren dan ze zouden willen, het ligt overal aan behalve aan hunzelf. Ik begrijp niet dat er bij die mensen geen lampje gaat branden als verschillende jury's hun steeds laag beoordelen.
Zo op welke kast zit jijmaar je hebt wel gelijk hoor, het is makkelijk om de jury de schuld te geven, en je moet gewoon zo vaak en zo goed mogelijk rijden en dan kunnen ze op een gegeven moment niet meer om je heen...
en als het lage punten blijven, misschien eens een keer op de video nemen en terugkijken, kan soms schokkerend zijn
maar zulk gedrag en uitspraken over andere combi's valt me gewoon op. Persoonlijk maakt het me niets uit of ik als eerste, laatste, voor of na een betere combi moet starten. Voor mij is het juist een extra stimulans als ik weet dat er goeie meedoen
nou.... dat maakt dus juist ALLES uit!! En maar piepen dat ze de vorige keer wel over was en die en die rijden zus of zo.. way to go sis!!!
Ik zal ze binnenkort wel weer eens les geven op mijn paard