Voordelig om na een goede combi te starten (en andersom)?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hedwigb

Re: Voordelig om na een goede combi te starten (en andersom)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:04

Als je dan gelijk de combi voor je ook even opneemt.. zie je vaak ook gelijk waarom het voordelig of nadelig voor je is geweest Clown

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:11

Kajanus schreef:
Starbreeze schreef:
Ik denk dat je je beter drukker kan maken om je eigen kunnen in de ring dan anderen 'de schuld' te geven van jouw beoordeling als je die niet aanstaat. Als je het niet eens bent met je punten, dan moet je gewoon maar beter gaan rijden en je daarmee onderscheiden van de rest. Je ziet dit soort 'gedrag' wel vaker bij mensen die een tijdje minder goed scoren dan ze zouden willen, het ligt overal aan behalve aan hunzelf. Ik begrijp niet dat er bij die mensen geen lampje gaat branden als verschillende jury's hun steeds laag beoordelen.

Zo op welke kast zit jij Haha! maar je hebt wel gelijk hoor, het is makkelijk om de jury de schuld te geven, en je moet gewoon zo vaak en zo goed mogelijk rijden en dan kunnen ze op een gegeven moment niet meer om je heen... Knipoog en als het lage punten blijven, misschien eens een keer op de video nemen en terugkijken, kan soms schokkerend zijn Bloos!

Haha op geen enkele, ik ben altijd zo direct Knipoog maar zulk gedrag en uitspraken over andere combi's valt me gewoon op. Persoonlijk maakt het me niets uit of ik als eerste, laatste, voor of na een betere combi moet starten. Voor mij is het juist een extra stimulans als ik weet dat er goeie meedoen Tong uitsteken

mn zus had laatst ook te klagen over de jury, die rijdt op de manege F proeven, en je had dat commentaar eens moeten horen!!! Maar ze laat minstens 10 punten liggen door onderdelen niet correct of slordig te rijden. Maar als je daar over begint dan is het van jaaaa en dat maakt niet uit Bloos! nou.... dat maakt dus juist ALLES uit!! En maar piepen dat ze de vorige keer wel over was en die en die rijden zus of zo.. way to go sis!!! Vork Ik zal ze binnenkort wel weer eens les geven op mijn paard Clown

Daisies

Re: Voordelig om na een goede combi te starten (en andersom)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 21:23

Wat maakt het uit. het gaat om hoe jíj rijdt. niet om de ruiter voor of na jou.

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:50

Nee, het is ook niet mijn bedoeling om de schuld maar op een ander af te schuiven, maar het is niet leuk als jij je pony lekker nageeflijk aan het lopen hebt en echt nette overgangen rijdt, alleen met een wat 'minder getalenteerde' pony en als er dan een meisje 204 punten rijd wat de pony echt in de krul trekt, haastig rijdt, maar gewoon een pracht van een pony heeft.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:49

zolang je gewoon lekker je punten haalt moet je je niet eens druk maken omzoiets.

ik haal mijn punten vaak niet, maar ik ga daarom toch ook niet verbitterd zitten omdat al die superpaarden veel hoger scoren? zit regelmatig 25 punten verschil tussen mij en plaats 1 Haha!
afgelopen wedstrijd zelf ruim 40.. was dan ook laatste, maar so what?

wij zijn niet zo goed en in de ring laat ik zelf alles liggen. niemand anders dan mijzelf en willem zijn bui op dat moment kan het verprutsen..

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:15

Ik jureer wat ik zie. En soms zijn de verschillen tussen 2 combinaties inderdaad erg groot. Maar daar kan ik als jury niks aan doen. De startvolgorde is niet mijn pakkie an.