Jury geeft lage punten vanwege de bouw van het paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

Re: Jury geeft lage punten vanwege de bouw van het paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:05

miss_jumpy schreef:
oosterhoff schreef:
Zie mijn profiel. Vos, korte pootjes, grote witte bles, blonde meis er bovenop. Ik kan ook nog zingen maar denk dat ik het maar niet ga proberen. en inderdaat mijn punten vallen al jaren tegen. Altijd net niet 178 en voorheen 154 ed. Maar laat ik de schild maar bij mezelf leggen.

Oh, nou, ik kon dat niet aan hoor, die jury's die mijn vos niet konden waarderen, dus nu cross ik Knipoog
Oke, moet ik ook nog wel dressuren, maar dat kan ik dan weer goedmaken met een fijne cross. Ook een aanrader voor jou? Clown

Tja zeker een aanrader. Helaas zit het er waarschijnlijk niet meer in ivm artrose. Ik heb M gesprongen en B gecrosst en ik vind dat ook veel leuker maar liever dressuren dan mijn paard zomaar verkopen. Er zit nog wel een kleine kans in dat het toch nog gaat gebeuren.

gekke_koei

Re: Jury geeft lage punten vanwege de bouw van het paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 10:52

ik kan mij zelf geen ruiter voor de sport noemen. ik noem mij zelf een recreatieruiter met een recreatie paard, al rij ik wedstrijden om echt wel te presteren.

mijn doel is niet het z of hoger halen, absoluut niet. ik wil weten hoe ver ik kan komen met willem en dat is max de L2! mijn 1e doel was L2 stargerechtigd mogen zijn... dat heb ik bijgesteld omdat het allemaal niet zo makkelijk ging... toen werd het mijn 1e punt in het L1, die hadden we na 1,5 jaar starten te pakken.. en nu??? nu zie ik wel waar het schip strand. hij heeft nou eenmaal een beperking en dat maakt het voor hem idd lastig om te verzamelen, zijn rug geheel los te laten en zijn achterhand wat ruimer onder te zetten.

nou even een voorbeeld als merel. niemand snapt, dat dat beesie niet in de dressuur wordt uitgebracht. ze is dan wel klein, maar ze heeft een erg aansprekend exterieur en een gangenwerk waar je u tegen zegt.. maar in haar hoofd wil ze niet... dus lekker de endruance en af en toe wat springen en mevrouw is helemaal happy... als we met haar zouden starten is het 1 brok spanning.
dus hebben we een andere tak van de sport gevonden waar zij en leon zich helemaal in thuis voelen en ze wel zouden kunnen presteren, al is dat door omstandigheden en de hopelijke dracht nog een aantal jaar uitgesteld.