Merrie's eigewijzer dan ruinen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

BonBon

Re: Merrie's eigewijzer dan ruinen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:52

Mijn merrie is ook zo vreselijk wisselvallig. De ene dag is ze braaf en rustig, de andere dagkopppig en eigenwijs.
De ene dag kan ik me kuitspier amper aanspannen of ze is al 10m vooruit geschoten, de andere keer kan ik echt schoppen, doet ze nog niets. De ene keer is ze overal voor in, de andere keer vind ze alles helemaal niets.

Haha, het houd je bezig he.Ik kan nooit vantevoren zeggen, hoe ze die dag zal zijn, en hoe het rijden en de omgang met haar dus gaat.

JeroenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:57

De meeste merrie's die ik ken zijn eigenwijzer en hebben meer een eigen willetje maar dit heeft te maken met de opvoeding en omgang + dat merrie's nog hormonen hebben.
De ruinen heb ik nooit problemen mee gehad die zijn meestal wel zo rustig.

Gr Jeroen

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:13

Als de mijne hengstig is, oew..dan kan k dr niks meej! En heeft ze dus inderdaad een eigen wil..om ziek van te worden Vork

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:15

Merries zijn mutsen. Haha! Dat is wat ik zo leuk aan ze vind. Lachen
Ik ben ook een muts, misschien dat ik daarom beter met merries om kan gaan dan met ruinen. Schijnheilig

question_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:51

merrie's hebben nog last van hun hormonen en ruinen niet , waardoor ze inderdaad lastiger kunnen worden maar dat hoeft niet perse Tong uitsteken

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:57

ik heb een merrie en een ruin en kan heel duidelijk het verschil merken ja! mn merrie kan het ene moment super lief zijn en het andere moment een vreselijk kreng. Knipoog kan ook heel rustig zijn en een minuut later hyperactief.
Mn ruintje is altijd rustig en lief, die heeft niet van die rare buien Haha!