) en ik rij weer met mijn veel te oude goedkope sportbh-tjes. Ze zijn hoognodig aan vervanging toe, en het plan is om volgende week te gaan shoppen.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en ik rij weer met mijn veel te oude goedkope sportbh-tjes. Ze zijn hoognodig aan vervanging toe, en het plan is om volgende week te gaan shoppen.... 

) spring op en neer en "ervaar" hoe goed hij is.
) dus moet regelmatig een nieuwe hebben.Silviabol schreef:En als je past doe dan de schudproef (zelf verzonnen) spring op en neer en "ervaar" hoe goed hij is.
cool!Silviabol schreef:offtopic: een borstenforum?cool!

. Ik vind gekruiste schouderbanden het fijnst, heb het idee dat je dan net wat meer vrijheid hebt in je schouders. Ik zou zeggen, ga gewoon een en ander passen in een goede zaak, even goed op en neer springen in het hokje en je voelt vanzelf of het goed zit of niet
Remember schreef:Ik vind gekruiste schouderbanden het fijnst,

Falona schreef:Remember schreef:Ik vind gekruiste schouderbanden het fijnst,
Waar haal je die dan? Ik ben in mijn maat nog nooit bh's tegen gekomen met gekruiste schouderbanden die ook nog eens voldoende steun geven. Zelfde geld voor van die hesjes.
).

)Au3 schreef:Ik heb in de stad 7 lingeriewinkels afgelopen op zoek naar eem goede sport BH MET gekruiste bandjes (voor 70C/D).
Riëtte schreef:(75 D was te kleine, 80D verzoop ik in)
Falona schreef:Riëtte schreef:(75 D was te kleine, 80D verzoop ik in)
Je had een 80C moeten proberen. Die is qua inhoud hetzelfde als een 75D, maar doordat de omvang wat groter is valt hij vaak wat ruimer.
Dat is iets wat veel mensen denken, dat je borsten bij een 75D net zo groot zijn als bij een 100D en alles wat er tussenin zit. Maar dat klopt niet, de persoon met een 100C heeft veel grotere borsten omdat ze een bredere basis hebben. Als je zeg maar de borsten eraf hakt en het volume gaat meten dan kom je bij een 75D op evenveel volume uit als een 80C, de 80D heeft net een maatje meer.

PrinCessRomy schreef:Falona schreef:Ik zweet bij Shock absorber van Berlei, een sportbh. Momenteel gebruik ik een model met impact level 3 met een 75E, maar eigenlijk zou dat impact level 4 moeten zijn. Die had ik ook eentje voor mijn borstverkleining (had 75G) en ondanks het formaat van mijn borsten had ik nergens last van.
Ze zijn wel wat prijzig, rond de 50 euro, maar dan heb je ook wat. Verkrijgbaar bij de meeste lingeriezaken en de Bijenkorf (dacht ook V&D, maar dat weet ik niet zeker).
Klinkt goed, maar hoe zit dat met impact level 3 enzo, alleen daar snap ik niets van?