Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LETS schreef:Ik schreef vorig jaar in de Z2 bij een jury die ook federatievertegenwoordiger was. Er kwam een vrouw met een jasje met krijtstreep in de ring, maar de jury vond dat ze de regelementen maar moest kennen en gaf haar daarom -2. Ze had precies 180 punten, maar door de -2 had ze dus geen winstpunt meer. Die mevrouw was helemaal boos, want het zou haar 1ste winstpunt in de Z2 geweest zijn....
Dus ik zou het risico niet nemen om met een andere kleur jasje te starten, toch wel banketstaaf in dit soort gevallen.....
tienus63 schreef:GeJe schreef:En waarom de KNHS dit dan wél toestaat en een mooi donderblauw jasje met blauwe krijtstreep niet....
Nog geen commentaar op gehad, kan natuurlijk altijd nog komen.
Remember schreef:
Wauw, wat een mooi jasje is dat zeg! Als die te krijgen zou zijn in zwart met antraciet streepje zou die van mij zijn en dan ga ik wel slijmen bij mijn vereniging om hem als 'verenigingstenue' aan te merken!
tienus63 schreef:Remember schreef:
Wauw, wat een mooi jasje is dat zeg! Als die te krijgen zou zijn in zwart met antraciet streepje zou die van mij zijn en dan ga ik wel slijmen bij mijn vereniging om hem als 'verenigingstenue' aan te merken!
Is ook in antraciet met en zonder streep te krijgen, in taupe en nog een hele boel kleuren.

GeJe schreef:Ja.. zucht... je mag hier mee starten!
En waarom de KNHS dit dan wél toestaat en een mooi donderblauw jasje met blauwe krijtstreep niet....