Hebben jullie paarden last van de hitte ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madam

Re: Hebben jullie paarden last van de hitte ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 12:11

bij ons moeten ze wel getraind worden...(dravers he) maar ik zat om 04.30 al op de kar te rijden...en was om 08:00 klaar. en toen was het al erg warm..nu staat alles binnen en zijn wij ook klaar voor vandaag, vanavond mogen ze weer naar buiten..

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 12:41

Ik doe ze nu om 1 uur naar binnen en om 6 uur weer naar buiten ,voordat ze naar binnen gaan spuit ik ze lekker af staan ze lekker koel op stal.

En om nou s'middags te rijden... ik zou het niet doen, ze waarschuwen vanmiddag ook voor smog ze raden aan om niet inspannend werkt te doen dat zal ook wel voor de paarden gelden .....

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:58

Nou, buiten dat hij zweet kan ik weinig aan hem merken.
Af en toe effe koele douche scheelt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:10

Ik rijd normaal wel 's avonds of juist heel vroeg wanneer het zo warm is, maar vanmiddag ga ik toch om 4 uur rijden. Met een beginnersgroepje mee naar buiten, twee man begeleiding voorop en nog eentje achteraan. Is toch heel rustig Lachen

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:51

Nouks schreef:
Ik rijd normaal wel 's avonds of juist heel vroeg wanneer het zo warm is, maar vanmiddag ga ik toch om 4 uur rijden. Met een beginnersgroepje mee naar buiten, twee man begeleiding voorop en nog eentje achteraan. Is toch heel rustig Lachen

Hebben jullie geen dazen daar dan?
Hier laat je het wel uit je hoofd om overdag te rijden. Je wordt compleet leeggezogen door die krengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 09:12

Hier ook wel. Maar ga dus mee als begeleiding voorop met een beginnersgroepje. Wordt goed inspuiten. Zweten zal mijn paardje toch niet zo doen met die les, wordt een uurtje stappen en 2 minuten draven gok ik. Dus dan helpt dat spul wel Lachen