Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Laura24 schreef:Heb vandaag geschreven op een wedstrijd (pony's), maar wat mij nou echt verbaasd, is dat ruiters in de Z nog steeds hun teugels aan de verkeerde kant hebben hangen!! Deze horen rechts, maar de jury ziet t de helft van de tijd ook niet :s
Laura24 schreef:tsja, nou had ik een oplettend jurylid, maar het was mooi wel 1 punt aftrek!! En ze had nog mazzel dat ze niet gediskwalificeerd werd, want ze had ook geen handschoenen aan...Dit zag het jurylid te laat...
Laura24 schreef:Heb vandaag geschreven op een wedstrijd (pony's), maar wat mij nou echt verbaasd, is dat ruiters in de Z nog steeds hun teugels aan de verkeerde kant hebben hangen!! Deze horen rechts, maar de jury ziet t de helft van de tijd ook niet :s
Verder reden er nogal wat op het verkeerde been licht (ok, dat was L1, maar toch), beugels verkeerd ingestoken, allemaal van dat soort "schoonheidsfoutjes", die ik gewoon zonde vind.
En dan al die schreeuwende ouders in de inrijbak , om gekvan te worden!!