Als ik een nieuwe ga kopen wil ik zo'n HH pro plus of een GPA die vind ik tog het mooist
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik een nieuwe ga kopen wil ik zo'n HH pro plus of een GPA die vind ik tog het mooist

jornajulia schreef:@ margot 123: een casco heb jij zeker? ja daar heb ik ook geen goeie ervaringen mee, ik rij veel op het strand en vooral in rengalop zit zon cap niet goed en schuift ie omhoog...
@ juultje: nog nooit gehoord van die cap nee! En nee, niks beschadigd, blauw, stijf en wat hoofdpijn...
)
kimbosman schreef:jornajulia schreef:@ margot 123: een casco heb jij zeker? ja daar heb ik ook geen goeie ervaringen mee, ik rij veel op het strand en vooral in rengalop zit zon cap niet goed en schuift ie omhoog...
@ juultje: nog nooit gehoord van die cap nee! En nee, niks beschadigd, blauw, stijf en wat hoofdpijn...
Ja, die cap heb ik ook, maar inderdaad in rengalop zit dat ding voor geen meter( stuitert alle kanten op)
En zit me veelste los.. als ik hard galopeer, en dat doe ik nog wel eens in het bos dan vliegt hij van m'n hoofd af 

Miss_Montana schreef:Troxel Dakota is het helemaal voor mij. Duur maar je krijgt er zeker wat voor terug
http://www.muleranch.com/Store/TroxelDakotaSand.gif

sannetjeb schreef:hoe ziet die cap er dan uit?

MyFee schreef:Hijs gewoon zwart met bruin leren riempje aan de zijkant..

En het bandje vind ik ook niet zo mooi 
Wan schreef:Oke.. dit is eerlijk gezegt niet mijn smaak.. vind hem een beetje 'gewoontjes'En het bandje vind ik ook niet zo mooi
Dan moeten ze hem snel maar even veranderen of goedkeuren
*