Verplichting: Te paard prijsuitreiking...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pur

Re: Verplichting: Te paard prijsuitreiking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:48

Tazz schreef:
Bij ons RMO is het alleen op het Dressuurfestijn verplicht. Na elke klasse op de finaledag. Dus geen ellelange wachttijden en maar 5 paarden in de ring!

Ik heb verleden jaar geen mensen op het secretariaat gehad die echt niet wilden/ konden meerijden tijdens de parade.

Overigens mocht dit gebeuren dan valt daar echt wel over te praten

Onze gewone wedstrijden zijn ook gewone prijsuitreikingen!

uitzondering mogelijk voor hengst ???

Naambordje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:21

Bij het springen gaat zo'n ereronde natuurlijk hartstikke hard, maar bij de dressuur valt het wel mee..althans, dat heb ik gemerkt..tijdens Almelose Ruiterdagen is er voor de finale ook prijsuitrijking per paard..

StOoRzEnDeR

Re: Verplichting: Te paard prijsuitreiking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:33

ik kreeg op mijn jonge merrie de laatste keer ook geen uitsluiting (was bij springen)
en toen zei ik "ok maar dan zijn de gevolgen niet voor mij"
dat bracht ze toch aan het twijfelen, ik heb toen de ereronde wel gewoon gereden maar ik weet zeker dat alle wedstrijden hier in de buurt mij voortaan niet verplichten mee te rijden want ze hebben het er nog steeds over....

mijn merrie is namelijk gaan steigeren heeft zich toen achterover laten vallen (wonder boven wonder ben ik daarbij blijven zitten)
en toen zijn we bokkend en steigerend als een jong paard de ring rond gecrossed alsof ze nog nooit een zadel op had gehad....

goed ik pijn aan mijn rug en een paar wervels verkeerd
en mijn paard heeft dus een probleem aan haar eierstokken.....
dat nu verholpen is (ze staat nog in de kliniek bij te komen)

dus ja ik krijg voortaan uitsluiting maar als jij gewoon vertelt dat zoiets dergelijks jou is overkomen dan moet het toch lukken om uitsluiting te krijgen.......

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:07

En om wat voor prijzen gaat het hier eigenlijk... voor € 100 zou ik nog wel op mijn paard willen kruipen, maar voor een lint en een beker... die mogen ze verloten wat mij betreft.

Prijsuitreikingen en ererondes te paard horen bij een kampioenschap en niet bij het plaatselijke plattelands kringconcours... Concoursen die wat groter zijn en zich dan verlagen tot dit soort acties horen wat mij betreft ook tot die PKC's

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:08

GeJe schreef:
PKC's

Die onthoud ik:D

Het was inderdaad een PKC, maar echter werden de verplichtingen niet echt nageleefd.
Meerdere mensen die eigenlijk te paard moesten verschijnen deden dit niet.
Waar heb ik mij weer druk over lopen te maken

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 08:51

In Limburg is de uitreiking eigelijk nog best vaak te paard.. :s

Flurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 08:54

als het in het vraagprogramma staat kun je er niet omheen.

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:00

ik vind het wel iets hebben prijsuitreiking te paard alleen is dat bij ons maar 1 x in het jaar en dan moet je je ook nog laten selecteren..