Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Naast de bovengenoemde oplossing, bestaat er ook een zeer prfessionele draadloze oplossing van het merk Sennheiser. Deze is qua prijs echter
een stuk hoger dan de oplossing met de cobra portofoons. Indien u hier
meer informatie over wenst dan voozie ik u hier graag van.

)
eey maartje, succes zaterdag trouwens hea!
Citaat:
* hoever is het bereik in een extreem dicht bos? Het bereik is ca. 1-1,5km
* is het ook mogelijk om geen nekbeugel te krijgen maar gewoon een oortje? zodat ruiter en instructeur hetzelfde apparatuur hebben? We leveren diverse clipmicrofoons, de keuze hiervan kan het beste in overleg met ons.
* welke van de 2 is beter? de Alan 456R of de Alan 443? Alan 443 wordt niet mer gemaakt en daardoor niet meer leverbaar.
* hebben ze allebei wel een goede kwaliteit? De Alan 456r is al jaren 1 van de beste portofoons
* zit er ook garantie op de instructie set? U heeft 1 jaar garantie behalve op draad breuken

Michelle85 schreef:Wij hebben ook dat walkie talkie systeem. En dat werkt prima en is helemaal niet duur. Mijn instructrice heeft wel zo'n duur systeem en dan hoor je het echt niet anders ofzo. Verder is het met wedstrijden super lastig zo'n oortje want voordat je die uit je rijbroek hebt gehaald enzo ! Maar zo'n walkie talkie stop je gewoon in je zak en je hoort het geluid. Dus dat is wel makkelijk.

DresslOver schreef:ik heb de mijne nu binnen, ik ben naar ben van dijk gegaan, heb er een losse oorschelp gekocht die paste op mijn portofoon en heb een microfoon erbij gekocht, ben nu in total 30,- kwijt en ze hadden er nu ook portofoons voor 20,- dus de hele set kost dan 50 euro. heb het nog niet uitgeprobeerd maar komt zsm, misschien een tip voor jullie?

loulou schreef:Citaat:Naast de bovengenoemde oplossing, bestaat er ook een zeer prfessionele draadloze oplossing van het merk Sennheiser. Deze is qua prijs echter
een stuk hoger dan de oplossing met de cobra portofoons. Indien u hier
meer informatie over wenst dan voozie ik u hier graag van.
sennheiser heeft idd proffesionele sets
zijn een stuk duurder, maar kwalitatief ook een stuk beter.
mijn vriend heeft ze ook geloof ik (niet voor paardrijden, maar voor z'n werk)
(als iemand daar intresse in heeft moet je maar pmen, hij kan ze met korting aankomen)

maar mag dit ook op wedstrijd? MISTRAL94 schreef:Misschien domme vraag hoormaar mag dit ook op wedstrijd?

is eigenlijk ook best wel logisch: anky op OS sjef langs de kanten aanwijzingen geven whahaha