Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wil je meedoen met de wedstrijd? ja
heb je vervoer voor paard ?ja[b]
eigen paard/pony ? ja, een pony
welke klasse ? M1
eigen grond waar we het kunnen houden ? nee
wil je helpen in de organisatie ? ligt eraan wat ik zou kunnen doen
welke provincie en plaats woon je ? Flevoland, Lelystad
heb je een rijbewijs ? nee ik ben 12 
wil je meedoen met de wedstrijd? ja (als t niet te snel is omdat camil er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor is)
heb je vervoer voor paard ?denk t wel
eigen paard/pony ? Ja
welke klasse ? B
eigen grond waar we het kunnen houden ? nee
wil je helpen in de organisatie ? tuurlijk..
welke provincie en plaats woon je ? NB, Eindhoven.
heb je een rijbewijs ? nee naiade schreef:ik heb 10 ha weiland dus genoeg om iets te organiseren.
ook kunnen we hier een leuke rit maken, mooie uitrijmogelijkheden.
overnachten ook geen probleem.
ook hebben we div. paarden staan dus mocht je geen eigen paard hebben of die niet mee kunnen brengen dan kan het ook op één van onze.
fabienne schreef:Ik heb niet alle berichten nagelezen, dus misschien is deze opmerking al eerder gemaakt, maar leden van het KNHS mogen niet deelnemen aan zogenaamde 'wilde' wedstrijden! Dus als je het goed wilt doen kun je beter proberen om de wedstrijd goedgekeurd te krijgen bij de KNHS, maar dan kunnen bokkers die geen lid zijn van de KNHS weer niet meedoen.
fabienne schreef:Ik heb niet alle berichten nagelezen, dus misschien is deze opmerking al eerder gemaakt, maar leden van het KNHS mogen niet deelnemen aan zogenaamde 'wilde' wedstrijden! Dus als je het goed wilt doen kun je beter proberen om de wedstrijd goedgekeurd te krijgen bij de KNHS, maar dan kunnen bokkers die geen lid zijn van de KNHS weer niet meedoen.