Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
naiade schreef:ik heb 10 ha weiland dus genoeg om iets te organiseren.
ook kunnen we hier een leuke rit maken, mooie uitrijmogelijkheden.
overnachten ook geen probleem.
ook hebben we div. paarden staan dus mocht je geen eigen paard hebben of die niet mee kunnen brengen dan kan het ook op één van onze.
fabienne schreef:Ik heb niet alle berichten nagelezen, dus misschien is deze opmerking al eerder gemaakt, maar leden van het KNHS mogen niet deelnemen aan zogenaamde 'wilde' wedstrijden! Dus als je het goed wilt doen kun je beter proberen om de wedstrijd goedgekeurd te krijgen bij de KNHS, maar dan kunnen bokkers die geen lid zijn van de KNHS weer niet meedoen.
fabienne schreef:Ik heb niet alle berichten nagelezen, dus misschien is deze opmerking al eerder gemaakt, maar leden van het KNHS mogen niet deelnemen aan zogenaamde 'wilde' wedstrijden! Dus als je het goed wilt doen kun je beter proberen om de wedstrijd goedgekeurd te krijgen bij de KNHS, maar dan kunnen bokkers die geen lid zijn van de KNHS weer niet meedoen.