Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

neetje86 schreef:heerlijk nat in de wei in het zonnetje? heb ik hier meer gelezen pas er aub mee op een paard verbrand dan heel makkelijk ooral een witte of bonte met roze huidje!

Vonnie84 schreef:Afspuiten met lauw water (ik vind ijskoud water altijd eng, maar dat is gewoon mijn afwijking). Dan de wei op en genieten als hij gaat liggen rollen in het zand. Dan heb ik opeens een zwarte in plaats van een witte. Maar niets gezonder voor de vacht, als een goede schrubbeurt!
Daarna zweetmes erover en klaaaar. Als het heel erg hard waait wil ik eerst nog wel eens een paar rondjes met hem aan de hand stappen omdat hij altijd stil blijft staan als ik hem los gooi. Maar in principe mag hij gewoon nat het land op

Armaris schreef:Spuiten jullie je paarden enkel af als jullie gereden hebben of ook als hij gewoon op de weide staat?Ter verfrissing?
Armaris schreef:Spuiten jullie je paarden enkel af als jullie gereden hebben of ook als hij gewoon op de weide staat?Ter verfrissing?