Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) aan mn broek. zadeltassen vond ik nogal duur en klein dus heb mn oma even lief aangekeken
. (voor zadeltasfoto's zie topic in profiel: dressuurrijden). normaal gebruik ik geen tassen voor een bosrit van twee uur maar omdat het zo warm was had ik dus geen zakken en meer spullen die ik mee moest nemen. had vandaag in mijn zadeltassen: ruiterplaatje, 3 appels, drinken en zonnebrandcreme. en het paste ook nog goed
. appels waren voor mezelf en het paard en ze heeft ook nog wat gras gegeten wat normaal niet mag. ik wil geen uitgedroogd paard en water is ook niet echt eme te nemen. Mevroutjj schreef:Ik heb altijd een bodywarmer aan op buitenrit behalve als het echt te warm is.
Mobiel en id doe ik in me broekzak en hoevekrabber en zakmes in me bodywarmer.
En ik heb ook altijd geld mee zodat ik onderweg altijd nog wa te drinken of iets anders kan kopen.

. Dat ging er altijd goed in hahaha.
Zazoo schreef:Mevroutjj schreef:Ik heb altijd een bodywarmer aan op buitenrit behalve als het echt te warm is.
Mobiel en id doe ik in me broekzak en hoevekrabber en zakmes in me bodywarmer.
En ik heb ook altijd geld mee zodat ik onderweg altijd nog wa te drinken of iets anders kan kopen.
waar zet je je paard neer dan als je wat gaat kopen?
Antheman schreef:Voor ritjes korter dan 3 uur neem ik echt niks mee hoor.

Meer niet.
?