Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Peachy schreef:Vorgi jaar zag je haast nooit geschoren shetlanders en dit jaar wil iedereen zijn shetlander scheren :S beetje raar hoor.

judithM schreef:Gewoon wat meer geduld hebben!
Ik kan me ook niet voorstellen dat "deze shetten"nog zoveel haar hebben dat ze er ECHT last van hebben.
Mijn ponys'verharen ook niet snel maar het ergste winterhaar is er wel uit tewijl ze nog lang niet glad zijn.
Ik heb een beetje het idee dat de mensen tegenwoordig gewoon geen geduld meer hebben om het verharen gewoon te laten gebeuren zoals het bij het dier past!
polly_amigo schreef:judithM schreef:Gewoon wat meer geduld hebben!
Ik kan me ook niet voorstellen dat "deze shetten"nog zoveel haar hebben dat ze er ECHT last van hebben.
Mijn ponys'verharen ook niet snel maar het ergste winterhaar is er wel uit tewijl ze nog lang niet glad zijn.
Ik heb een beetje het idee dat de mensen tegenwoordig gewoon geen geduld meer hebben om het verharen gewoon te laten gebeuren zoals het bij het dier past!
Geduld? De winter gaat weer beginnen en zijn ze net uit hun zomervacht.. Ik laat ze liver niet dood zweten met een dikke vacht waar ze het van benauwd krijgen.
Nee dankje, Dan scheer ik ze echt liever!
rossebol schreef:Wat je ook kan doen is aankomende winter een winterdeken op doen net voor dat hij in zijn mega dikke vacht komt.
Dan zitten ze 's zomers ook dunner in het haar. Is ook wel een aanrader.
Maar scheren van een shet ben ik zeker niet tegen vind het mega fijn.
polly_amigo schreef:rossebol schreef:Wat je ook kan doen is aankomende winter een winterdeken op doen net voor dat hij in zijn mega dikke vacht komt.
Maar ze staan dag en nacht buiten en dan voor de hele winter met deken..
rossebol schreef:Wat je ook kan doen is aankomende winter een winterdeken op doen net voor dat hij in zijn mega dikke vacht komt.