Margreet schreef:polly_amigo schreef:Ja maar in het begin had ik er geen last van.. Nu ik
niet meer zovaak meer mee rijd begint het.. Wel vreemd
Dikker geworden?
Haha, ja dat wel 2 kilo..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Margreet schreef:polly_amigo schreef:Ja maar in het begin had ik er geen last van.. Nu ik
niet meer zovaak meer mee rijd begint het.. Wel vreemd
Dikker geworden?

_Marleen schreef:ik heb Petrie standaard. Ben er erg tevreden over alleen in het begin leek de linkerlaars veel smaller dan de rechter. de linkerlaars knelde toen ook, vooral in het begin als ik ze aanhad, maar had er na een weekje geen last meer van..alhoewel links nog steeds moeilijker aangaat en strakker zit. Ik ben zeer tevreden over deze laarzen!

patos schreef:_Marleen schreef:ik heb Petrie standaard. Ben er erg tevreden over alleen in het begin leek de linkerlaars veel smaller dan de rechter. de linkerlaars knelde toen ook, vooral in het begin als ik ze aanhad, maar had er na een weekje geen last meer van..alhoewel links nog steeds moeilijker aangaat en strakker zit. Ik ben zeer tevreden over deze laarzen!
Wel is over nagedacht dat je ene been dikker (gespierder) is dan je andere?![]()
Overigens lees ik dat bij een aantal mensen de Perfect werd afgeraden, ik krijg wel het idee dat dat met de prijs te maken heeft. Mensen zijn makkelijker over te halen om 30 euri meer voor de Standard neer te leggen.
Bedoel je de Windsor (oud model) niet?

. MayraS2 schreef:Ik vind ze erg fijn, maar kan er nog steeds niet goed mee springen i.v.b. pijnlijke knieholtes en enkels.
Heb ik ze helaas wat op moeten laten rekken en sindsdien rijden ze helemaal niet lekker meer. Heel raar eigenlijk, maar ik leef er maar mee..
Jules schreef:MayraS2 schreef:Ik vind ze erg fijn, maar kan er nog steeds niet goed mee springen i.v.b. pijnlijke knieholtes en enkels.
Hmm, heb je daar wat dan? of krijgt iedereen daar wel last van?
.