Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Andere combinaties kregen 8en voor gigantische fouten als niet meer terug gaan vanuit de galop en stijgeren recht voor de juryauto. hehe
tis toch schandalig he! Kan der nu wel om lachen maar toen...
erleyne schreef:Ik ben het niet met je eens Dribje. Ik zat gisteren bij een jury, en er kwam een fjord binnen in de M2.
Hij zei ook dat hij Fjorden verschrikkelijk vond en eigenlijk niet geschikt voor de dressuur. Maar uiteindelijk zette hij hem wel 2 keer op de tweede plaats, voor aardig wat langbenige kwpn´rs. Niet van harte, maar hij zei zelf dat hij er niet omheen kon. En het was niet zo dat die fjord het echt super deed en ver boven de rest uitstak, maar gewoon per oefening iets beter dan die anderen.
Dribje schreef:erleyne schreef:Ik ben het niet met je eens Dribje. Ik zat gisteren bij een jury, en er kwam een fjord binnen in de M2.
Hij zei ook dat hij Fjorden verschrikkelijk vond en eigenlijk niet geschikt voor de dressuur. Maar uiteindelijk zette hij hem wel 2 keer op de tweede plaats, voor aardig wat langbenige kwpn´rs. Niet van harte, maar hij zei zelf dat hij er niet omheen kon. En het was niet zo dat die fjord het echt super deed en ver boven de rest uitstak, maar gewoon per oefening iets beter dan die anderen.
Dan nog vind ik het een beetje raar je zo uit te spreken over een combinatie. Ik denk dat de jury waar ik het over had uiteindelijk toch wel redelijk gepunt had hoor, maar ik vind het toch wat ongeloofwaardiger worden wanneer je je van te voren al zo uitspreekt.
amondi schreef:Maar waarom ga je in hemelsnaam met een pony op een indoorconcours als hij( jouw woorden) nog nooit van zijn leven in een binnenbak is geweest??????
Ik denk dat het commentaar niets te maken heeft met je pony, maar alles met de ruiter. Zoiets mag je een pony eigenlijk niet aan doen.
Persoonlijk zou ik zoiets niet posten op conto van een jury, ik zou het posten bij "mijn grootste blunders"
Mijn vader is aan deze regio gebonden door zijn baan.