trailerprobleem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MyWup

Re: trailerprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:30

ik heb wel gedacht aan zo'n halster, maar werkt dat ook echt?
het paard van mijn vriendin staakt direct al als hij druk op zijn halster voelt!
het betreffende paard is van mijn vriendin dus ik weet niet of zij
er iemand bij wil halen die een hoop geld kost, tenminste daar ga ik van uit dat ze niet echt goedkoop is!
wat is de prijs als je zo'n iemand laat komen?
wij hebben in elk geval veel gehad aan de websides die hier genoemd werden!! thanx!!!

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:38

http://www.2moons.nl

Wellicht kunnen ze wat voor je betekenen? Ik heb er goede recensies over gehoord!

ijsklontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:00

de prijzen verschillen enorm.
de ene vraagt staandaard 150 euro en beweerd dat je paard dan binnen anderhalf uur op de trailer staat de volgende vraagt 300 euro en een ander vraagt 50 euro per uur en weer een ander 25 tot 50 euro per keer en verwacht met 1 a 2 keer het probleem opgelost te hebben dus dat is bij de verschillende aanbieders navragen

Pikeur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:06

en als je nou gewoon een bak voer in de trailer hangt

ijsklontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:40

ja kan ook werken als je paard een vreetbaal is, maar daarmee los je het probleem niet op.

Oja wat heel belangrijk is, buiten de kosten, moet je ook kijken of de methode je aanspreekt. Je kan wel een monty roberts manier gebruiken maar als je er niks mee hebt werkt het niet.

MyWup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 20:20

ik snap het, maar wij krijgen het paard er wel op, zonder geweld,maar het duurt soms wel een uur of langer. het is soms net een ezel:op de rem en daar staat meneer!!!

Pikeur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:39

ijsklontje schreef:
ja kan ook werken als je paard een vreetbaal is, maar daarmee los je het probleem niet op.

het paard kan dan wel gaan denken *hee daar in die trailer is het leuk, lekker eten *

maar mijn pony is wet een vreetbaal dus die is altijd wel tevreden als er eten is

MyWup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 11:20

we hebben alles al voorin de trailer neer gezet:wortels,brok, hooi, enz. maakt het paard niets uit, je kan hem niet verleiden met voer!!!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 08:56

DAT heb je nou eens goed gezien! dat gaat inderdaad niet werken

MyWup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 09:33

gisteren weer geprobeert, en in een kwartier stond hij er op! volgens mij begint hij het te snappen!
hij krijgt overigens wel wat als hij er op staat, worteltje ofzo.

Pikeur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:46

cissy schreef:
DAT heb je nou eens goed gezien! dat gaat inderdaad niet werken

het viel te proberen niet geschoten is altijd mis

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:48

Eigenlijk zijn hier elke week wel weer nieuwe topics over te vinden.
Zet de trailer eens een poosje in de wei en voer hem daarin ... Weet niet als dat al gezegt is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:19

zolang je maar denkt dat het werkt is het prima toch?
ieder zn ding zeg maar, er zijn meer wegen die naar Rome leiden en als je liever over binnenweggetjes gaat en het niet erg vindt dat je af en toe verdwaald...
persoonlijk ga ik liever over de snelweg, kwestie van borden volgen

MarjanP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:27

Ok, het is een beetje zielug voor je paard maar wat ons een keer hielp: 1 dag geen water geven van tevoren.

Emmer water voorin in de trailer en hij liep er zo in....

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:37

ja dagje geen water geven en geen voer, goed plan! dat meen je toch niet serieus?
zie dat dit je eerste post is, goeie binnenkomer! of neem je iedereen hier in de maling en heb je even snel een schaduwaccount aangemaakt?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:56

MarjanP schreef:
Ok, het is een beetje zielug voor je paard maar wat ons een keer hielp: 1 dag geen water geven van tevoren.

Emmer water voorin in de trailer en hij liep er zo in....

nee dit vind ik echt niet eerlijk tegen je paard, en ook heel egoistish
jij wilt toch ook geen dag zonder drinken

*hij liep er zo in* daar zou ik dus echt NIET trots op kunnen zijn als dat op die manier moet!!

nee sorry maar dit vind ik echt geen stijl!!!!

en als je gewoon WEET dat het zielig is dan doe je dat toch gewoon niet , of is dit nou een achterelijke mening van me...

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:39

Sommige reacties kun je maar beter negeren..

@ cissy: Denk dan inderdaad dat de 7 games nog beter moeten Hij switcht vaak nog te veel van left naar right brained..

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 21:25

kijk ik weet niet hoe het met sommige is maar ik kreeg een reactie omdat ik een avond van tevoren geen hooi gaf commetaar maar ik zou het nooit doen hoor ik vind het ook zielig ik geef toe maar sommige mensen hebben geen trailer en hebben een paard waar de hele manege bijstond toen hij de trailer aan flarden schopte en hij mag dus niet in een geleende trailer we moesten er 1 huren en als we er 1 mochten lenen ging ik oefenen net zolang (hij heeft namelijk een trauma aan de trailer kost veel tijd) dus we moesten wat verzinnen je gaat niet snel voor een wedstrijd hij erin slaan dan vind ik een avondje geen hooi beter het klinkt zielig maar misschien snappen jullie nu waarom ik dat doe.. nu ga ik de volgende keer met iemand mee de trailer in we huren er samen 1 dus hij moet samen met een ander paard nu probeer ik zonder .ik hoop maar dus niet boos zijn omdat ik zielig deed maar andere metodes werken soms gewoon niet. dus snap die mensen die dit ook hebben key

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 11:46

misschien moet je wat leestekens gebruiken want ik snap er niks van....

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 11:49

Niet teveel zelf aan blijven pappen, ik zou je aanraden om een prof erbij te halen. Petra Vlasblom ( www.2moons.nl ) is een superwijf en het lukt haar bij ieder paard in alle rust en zonder geweld!! Met respect voor het paard. En het fijne, ze leert het jou als eigenaar ook!

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:11

Citaat:
dus we moesten wat verzinnen je gaat niet snel voor een wedstrijd hij erin slaan dan vind ik een avondje geen hooi beter het klinkt zielig maar misschien snappen jullie nu waarom ik dat doe..

Zou persoonlijk ervoor zorgen dat het trailerladen geen probleem meer is voordat je met wedstrijden o.i.d gaat beginnen, maar dat is mijn mening