Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Britty schreef:
In de les heeft ze voornamelijk weer gewoon een beetje rond gedraaft, het verzoek tot het rijden van figuren lapte ze weer helemaal aan haar laars. Ik ben 1 keer uit mn slof geschoten ("ik zei: een slangevolte 3 bogen") en heb haar de rest van de les genegeerd, aangezien ze ook toen nog steeds niet ging doen wat ze moest doen. Ik heb het voornemen om haar nog eens 2 lessen zo aan te pakken, en als het dan nog niet werkt, dan toch maar eens haar de les uit te sturen, en vervolgens met haar moeder (vader zie ik nooit) te praten.
nielsd schreef:sorry hoor, maar als een paardrijleraar dus iets wat ik in mijn vrije tijd doe (en dus in mijn gevalmijn ouders geld betalen anders die gene zelf) heb ik geen zin om efgezeken te worden door een leraar.
Dan zou ik echt direct naar een andere leraar gaan.

andafries schreef:Als je bij mij in de les zou zitten en je zou te laat komen (zonder goede reden) is de deur dicht . En wordt er dus niet gereden . Oke wij willen natuurlijk ook centjes zien , maar ik ga me absoluut niet ergeren. Iedereen moet zich aan de regels houden . Regel 1 is op tijd in de rijbaan aanwezig zijn . Regel 2 je krijg les om te leren als je het al weet hoef je geen les . Zo worden andere leerlingen niet onnodig gestoord die wel graag iets willen leren .
. Een 11-jarige die zo doet: de deur gaat dicht, er wordt niet geredencampari schreef:Toen ikzelf die leeftijd had, zat ik zelfs op de ponyclub maar op een gegeven moment vond ik met poppen spelen leuker en liet mijn eigen pony staan .
Als ik dan al reed was ik erg ongeinterresseerd ..........
lalalalala.... totdat mijn moeder zei en nu mag je niet meer rijden!!!!
ga jij maar met je poppen spelen .
De eerste week vond ik dat best , maar niet meer mogen is dan ineens heel iets anders natuurlijk en waarempel ,mijn moeder heeft nooit meer hoeven zeggen ,verzorg je pony!!!!!!!!
Ik denk dat je zo een taktiek moet uitspelen met die moeder , leg uit wat t probleem is ,en laat haar zeggen dat ze anders niet meer mag ,het is ook zonde van die mensen hun geld,en jouw tijd!!!!!!