vera schreef:Mmmm, kun je daar wat meer over vertellen?
Heeft dat met electrolyse te maken?
Yep, je slaat de spijker op z'n kop.
Je kunt dus wel een alu bodem erin leggen, alleen moet je er allert op zijn dat de bodem geen elektrisch contact maakt met de rest. Dit gaat zover dat je ook alle bouten moet isoleren!
Bij mijn Land Rover heb ik geen keuze, ik zal wel moeten, maar bij een trailer zou ik er toch maar eens over nadenken, het is een hoop werk en het luistert erg nauwkeurig.
vera schreef:cissy schreef:
ik heb een Henra 2 paards en die is in juli 2004 helemaal opnieuw opgebouwd, alle hout vervangen, allemaal nieuwe sluitingen etc. nieuwe gietvloer ook op de klep, dus weer als nieuw en goedkoper dan een hele nieuwe te kopen.
hij is wel vrij zwaar maar ligt als een huis op de weg. Mn paard heeft alle ruimte vd wereld want het is een ruime/hoge trailer. Ik heb een extra 1,5 paards stang erbij dus kan het schot opzij zetten. Ikke dus toch maar niet ruilen met jou op te knappen Ifor
Misschien dat je jouw trailer ook op kunt (laten) knappen dan hou je nog een stukkie budget over! kun je weer andere leuke dingen van doen
Waar heb jij dit laten doen?
We zijn gisteren nog eens een rondje langs de trailer gelopen en het is toch wel zonde om hem misschien te verkopen. We weten dat hij technisch helemaal OK is (remmen, banden, carrosserie, etc) Maar de rest is echt aan vervanging toe. Misschien toch een idee om hem helemaal goed te laten opknappen???
Bedenk dat laten doen erg veel uren kost. Mijn Westfalia heeft vijf jaar geleden 3000 euro gekost om hem helemaal op te knappen, dit inkl de aanschaf. Al het werk heb ik echter zelf gedaan, exkl sommige zeer specialistische klussen, zoals stralen en verzinken.
. 