Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kris25 schreef:Ik heb eeb onschuldig topic geopend om even mijn verhaal kwijt te kunnen, want ik ga toch springen met mijn paard dus ik kan er niet heel erg mee zitten. Ik ga geen coupons opsturen en zoiets dergelijks, heb van de bijschrijfster van de jury vernomen dat ze hem te braaf vonden, dus daar moet ik het maar mee doen en daar latt ik het ook bij....
Citaat:Maar ik heb je proef gezien en het zag er niet erg braaf uit
brepols schreef:Maar ik heb je proef gezien en het zag er niet erg braaf uit, maar eerder alsof je paard moe was of niet aan het been. Daarnaast liep hij vrij kort en leek hij niet helemaal lekker los in de rug. Als hij dan ook niet op twee sporen loopt, ziet de jury die van bovenaf jureert dat natuurlijk ook veel beter. Maar hetzijn het inderdaad lage punten. Had je voor je gevoel dan een winstpunt verwacht? Je kan ook niet zeggen dat er erg laag gejureerd is in de B, waren toch erg veel winstpunten. Maar voor je gevoel was hij toch braaf, volgende keer misschien minder lang losrijden? succes!

Kris25 schreef:@Scum, een gemiddelde proef in de B duurt 6 en halve minuut met 21 gereden onderdelen, je kunt mij niet vertellen dat er dan te weinig tijd is om er iets van commentaar bij te schrijven, zeker ook niet omdat je na het binnenkomen van de ring, je nog zeker 10 minuten moest rijden omdat de jyry nog niet klaar was met schrijven.
Mork schreef:Hmmm Das geen kattepis! Plezier wordt je dan aardig ontnomen op die manier. Ja ik blijf het altijd verbazend vinden hoe bepaalde juryleden jureren![]()
Ik zou bijna gaan twijfelen of die punten wel van jou zijn? Kon je de jury niet meer spreken?
Volgende keer weer beter. Laat je nou niet uit het veld slaan hierdoor hoor?Succes.
Scum schreef:Het kan wel hoor. Ik heb ooit een schrijfster meegekregen die net 9 jaar was geworden. Met moeite kwamen de goede punten erop. Ik moest dus nog meekijken of ze wel het goede punt opschreef. Tijd voor commentaar was er echt niet meer. En je schrijfster 'teruggeven' zit er op een outdoorconcours met 20 ringen ook niet zomaar even bij