Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rieja schreef:Ik heb niet echt grappige dingen beleefd naar mijn idee, wel hele erge duingen nmm![]()
![]()
Die metr het viertal is nog wel geinig. Ik was reserve dus had bij voorbaat al abso geen zin in al dat werk. Gewoon wel alles gedaan, had alles perfect voor elkaar. Wij komen aanrijden daar, komt er direct een clubgenootje aanzetten die meld dat we vééls te laat waren. (dat bleek achteraf vals alarm, dat is nog het stomme) Dus ik in de stress, snel pony zadelen etc. Zij ook helemaal in de stress. Ik wilde opstijgen, maar ze was zo druk dat ze in een oude gewoonte verviel: zo doorbokken met het opstijgen dat ik er weer afviel. Dat gebeurde een paar keer en toen ging ze nog aan de kletter op een weiland daar. Eindelijk zat ik erop en toen waren we inmiddels wel te laat ja![]()
Kom ik daar aanrijden op het wedstrijdterrein, ik zat onwijs te janken en m'n hele broek was groen, roept er iemand van de club veromtwaardigd: 'je hebt geen haarnetje in!'.......die kon ik dus echt wel schieten.......
gomir schreef:Ik heb zoveel gekke dingen uitgehaald, maar er schiet me nu niet veel te binnen...Zeker diep weggestopt
![]()
mijn vorige pony heeft weleens los gelopen toen we hem op de trailer probeerden te zetten en laatst brak mijn beugelriem in de dubbelsprong, maar veel meer kan ik niet bedenken.
Diezelfde beugelriem brak trouwens net voor de start van de oefencross weeren hij was na de eerste keer driedubbelgestikt
Ik ben ook weleens uit de baan gevlogen tijdens een M-proef, maar dat ben ik vergeten![]()
En met springen was ik een keer zo blij dat ik eindelijk een keer foutloos was(en mijn punten voor het L had) dat ik spontaan door de start vergat te rijden....gelukkig hielp de jury me herinneren
![]()
En beenbeschermers af vergeten te doen voor de proef is me laatst ook al overkomen...maar gelukkig had ik wederom een hele aardige juryMijn pony reed ik nooit met beenbeschermers los, dus ik heb er gewoon bij Ontario niet aangedacht. het duurde ook wel even voor het kwartje viel