Papieren vereniging in Overijssel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:15

Gitta1977 schreef:
Ceres, maar dat is voor échte ruiters...

Ik heb me nu altijd afgevraagd wie dáár nu kon lezen en schrijven...........

Fitzroy

Re: Papieren vereniging in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 07:21

Ook mijn voorkeur gaat uit naar een papieren vereniging.

Ik zal het jullie nog sterker vertellen: alleen omdat ik wil blijven jureren maar ik op dit moment geen wedstrijdpaard heb, moet ik even goed toch 90 euri's betalen aan lidmaatschap voor een vereniging en de KNHS. Dat is toch te belachelijk voor woorden?
Ze moeten blij zijn met hun juryleden en iig zorgen dat die individueel lid kunnen worden bij de KNHS maar zelfs die mogelijkheid is er niet.

@CGJ: kom je wel eens op juryplatform? Daar liep pas dezelfde discussie
Men is wel bezig met het oprichten van een juryvereniging waar je lid van kunt worden en zo ook van de KNHS. (hoewel jij daar waarschijnlijk geen interesse voor hebt als actief startende ruiter)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 08:45

Fitzroy schreef:

@CGJ: kom je wel eens op juryplatform? Daar liep pas dezelfde discussie
Men is wel bezig met het oprichten van een juryvereniging waar je lid van kunt worden en zo ook van de KNHS. (hoewel jij daar waarschijnlijk geen interesse voor hebt als actief startende ruiter)

Daar kan ik mijn ei niet kwijt...........

cojo79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 17:16

T'Woolde in Hengelo

Geen lessen en alleen een vereniging zodat je een naam hebt om maar te kunnen starten zeg maar.

Contributie vereniging: 17,50 euro per jaar.
+ verdere kosten KNHS

Paardjus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 23:23

Fitzroy schreef:
Ik zal het jullie nog sterker vertellen: alleen omdat ik wil blijven jureren maar ik op dit moment geen wedstrijdpaard heb, moet ik even goed toch 90 euri's betalen aan lidmaatschap voor een vereniging en de KNHS. Dat is toch te belachelijk voor woorden?
Ze moeten blij zijn met hun juryleden en iig zorgen dat die individueel lid kunnen worden bij de KNHS maar zelfs die mogelijkheid is er niet.

Helemaal mee eens!

Maar ja, de KNHS heeft wel meer vreemde regelingen... Ik begin er maar niet over om de discussie niet nog langer te maken.