I`ll be back
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

viewtopic.php?f=10&t=550040 stalleke schreef:Joepie ik was 2x 1e!!!!
TJolieke schreef:Kliko ook leuk paard dat jij hebt, kun je wel mee verschijnen op wedstrijden zeg. En de punten bevestigen het!
Dankje!!! Ja, ik wist niet zeker of jij het was, maar wel dus... hihi! Jammer van de 155, had ik ook mijn tweede proef. Ik had een 7 voor mijn wijken, maar dat hadden ze doorgestreept en een 6 van gemaakt. Zonde... Anders had ik twee wptjes gehad. Jury had best streng gepunt, vond je niet TJolieke? 
leuk zeg chantal !! L2 starten
zijn echt super leuke proeven om te rijden

Kliko schreef:Ik sta op de reservelijst voor april, ben benieuwd of er nog een plekje voor mij vrij komt!
Exodus schreef:Ik had even een vraagje/voorstel. Wel off topic maar goed.
Zullen we een keer met iedereen die geïnteresseerd is een buitenrit gaan maken in de bossen ofzo? Dan kunnen we in Eersel verzamelen en hier de bossen in gaan. Misschien kunnen we dan iets eten in de manege ofzo. Kunnen we elkaar eens wat beter leren kennen.
Of als iemand een ander idee heeft?
Ik ben dan van het ontvangst commite
Zullen we een keer met iedereen die geïnteresseerd is een buitenrit gaan maken in de bossen ofzo? Dan kunnen we in Eersel verzamelen en hier de bossen in gaan. Misschien kunnen we dan iets eten in de manege ofzo. Kunnen we elkaar eens wat beter leren kennen.
Exodus schreef:Hey kliko, niet slecht gereden dus.
En dat met jouw paardje. En dat voor de 2e keer pas toch? Goed hoor.
haha, en wat bedoel je precies, want ik volg het niet helemaal...
Kan aan mij liggen hoor, en het is maandag he?! 

Mijn eigen merrie is nog maar licht aangereden, en staat al weer weken stil vanwege het weer, en ze is ook nog drachtig.
Mijn andere is te jong, en verder heb ik alleen maar kleine maat hackney's, de enige die bereden was is een paar weken geleden verkocht.