Ik krijg maar geen winspunt=(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

Re: Ik krijg maar geen winspunt=(

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:21

ik heb hier in de L1 moeite mee..
maarja, vraag je instructeur om advies, ik kan je niet helpen..
veel succes ermee!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:23

Hierom durf ik dus nog niet te starten. Klinkt misschien duf, maar ik ga niet starten als ik niet zeker weet dan dat er kans op een winstpunt is. Kijk, een proef verprutsen door spanning of andere omstandigheden kan altijd, maar ik twijfel gewoon zo aan mezelf!
nu ga ik in april een proefwedstrijd doen in montfort, kijken wat de jury te melden heeft!
(schijt nu al in mijn broek)
morgen moet ik trouwens bij Tyrza clinic rijden, ben benieuwd wat zij zegt als ik vraag of ik er aan toe ben om te starten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:16

Haha, ik speel voor proefkonijn tijdens een onderlinge Hoop dat ze mijn protocol flink volkalken met véél commentaar

Zijn er geen maneges bij je in de buurt waar je fnrs proefjes kan starten? Qua niveau zijn dat ook B proeven maar de spanning is er dan wat van af! Vaak krijg je lekker veel commentaar ook en je doet ook nog eens extra ervaring op!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 07:48

@Akke, nee, bij ons in de buurt is alles KNHS. Dat is wel jammer.
Gisteren na dit topic kwam ik een topic tegen van Stal de Lindeboom in Montfort. Heb me alvast lid gemaakt van hun vereniging... nu dus ook een startkaart aanvragen... BRRR

theaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:13

Stop er mee te focussen op punten. Maar doe net alsof je gewoon gaat rijden en probeer nonchalant te zijn als het niet perfect gaat. Dan breng je zelf de ontspanning er in en komt het beeld vast beter over. Het gevoel dat je lekker gereden hebt is toch belangrijker dan die winstpunt. succes.

polly2

Re: Ik krijg maar geen winspunt=(

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 08:29

Misschien een goed idee om iemand jou op video op te laten nemen tijdens een proef. Als je dat dan kritisch bekijkt...daar kun je een hoop aan hebben...ik tenminste wel.

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 10:39

Oefenen, oefenen, oefenen. Probeer vaker gewoon op een ander terrein te rijden ed.

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:16

hey iris, je zegt dat je je pony nooit zal verkopen maar niet elke pony is geschikt voor de dressuur, hij meot de bouw er ook voor hebben, misschien is jou pony jusit beter voor het springen! en tsja misschien prive lessen gaan nemen, gewoon keihard je best doen iedereen kan het!

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:57

lotjj92 schreef:
hey iris, je zegt dat je je pony nooit zal verkopen maar niet elke pony is geschikt voor de dressuur, hij meot de bouw er ook voor hebben, misschien is jou pony jusit beter voor het springen! en tsja misschien prive lessen gaan nemen, gewoon keihard je best doen iedereen kan het!

Ik ben er van overtuigd dat elk paard/pony die op de juiste manier gereden wordt het L uit moet kunnen rijden!!!! Of dat nou springen is of dressuur

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:11

is zeker waar, maar is ook maar net 'hoe' die aan de teugel loopt, hoe die gereden word enzo he, en tsja het zou idd kunnen maar bij sommige paarden zul je er een stuk meer moeite voor meoten doen

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:46

Ik heb precies hetzelfde. Ik word er echt GEK van. Ik rijd nu L1 en we hebben 3 winst. Steeds op het nippertje. Die 3 winst zijn ongeveer in 1000 proeven gereden. We zijn wel op de ZHK geweest (154 pt.)
Het is echt niet dat ik 130 punten ofzo rijd, gewoon 150- 154. Enn.. Als ik naar zo'n proefje kijk.. Zooo makkelijk, we zouden daar zulke winst op kunnen rijden (niet opschepperig bedoeld). En we halen het maar gewoon niet. Met de training zit ik op L2-M1 niveau en onderling rijden we wel winst in de L2 (dan starten we een niveau hoger).
Het zal wss ook wel komen doordat ik geen zelfvertrouwen meer heb, maar dan is het nog wel kût.

Jij heel veel succes met je wedstrijden en ik zal voor je duimen. Je bent iig niet de enige die geen winst rijdt. Hier zit er nog een.