21 januari dressuur Siegerswoude.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:39

NehnaDagmar schreef:
Norine had de slappe lach haha! Ik vond de rest van je proef eigenlijk heel netjes gaan; had wel gedacht dat je nog een wp zou hebben..
Gjilke, jammer.. Je was 1e van de Z1 zag ik, goed zeg! Ze heeft niet echt hoog gepunt.
Alike, gefeliciteerd! Gaat lekker zo in de L2 Inderdaad lage punten, na jou zijn er geen winstpunten meer.

hey dank je, ja idd weinig winst maar 4 van de 20.

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 13:45

Hee Gerbina dan reed ik steeds bij jou Ik was dat meisje op die fjord met die piepende laarzen
Hele leuke pony had je!! Was et nou een pony of een paard? M'n zusje vond em zo leuk

anibreG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 14:00

NehnaDagmar schreef:
Hee Gerbina dan reed ik steeds bij jou Ik was dat meisje op die fjord met die piepende laarzen
Hele leuke pony had je!! Was et nou een pony of een paard? M'n zusje vond em zo leuk

Die wat drukke fjord zeker. Mijn chaps piepen ook, maar niet zo erg als die van jou
Apollo is een pony van 1.54.

Hij wou gisteren de trailer niet meer op . We hebben hem na een tijdje met 6 mannen erop gekregen . Ze dachten dat ze hem er zo ophadden, maar het ging niet zo makkelijk.

BasiNami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:01

Gerbina: Ik vind je pony echt een plaatje! (iedereen aan de zijlijn had het over zn mooie aftekeningen! )
Wat een geweldige zweep heb je trouwens

anibreG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 18:30

BasiNami schreef:
Gerbina: Ik vind je pony echt een plaatje! (iedereen aan de zijlijn had het over zn mooie aftekeningen! )
Wat een geweldige zweep heb je trouwens

Bedankt
Die zweep is van mijn zusje, maar ik gebruik hem ook.

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:48

Alikesflame schreef:
ik waas 4e met 156 pnt. wel eerlijk commentaar stond er bij. maar verder waren de punten erg laag of er is echt slecht gereden? ik heb nl. niet echt veel zien rijden

Er werden hele lage punten gegeven. Ik had 148. Ik begon goed. Halverweg met de galop een behoorlijke bok, daarna ging het minder. Maar dat was aan de punten niet te zien. Bleef gelijk.
Bij verschillende personen vielen de punten mij tegen.

Gerbina schreef:
Hij wou gisteren de trailer niet meer op . We hebben hem na een tijdje met 6 mannen erop gekregen . Ze dachten dat ze hem er zo ophadden, maar het ging niet zo makkelijk.

Mijn vader heeft jullie daar nog bij geholpen.

Nynke wat zal jij gebaald hebben.