Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

? ippolata schreef:
Eurostar Donice
te koop bij divoza
maar of het mooi oogt....

Summertje schreef:Nou lekker als je moet hoevenkrabben of bandageren

Dewifan90 schreef:Het valt me op dat rijbroeken altijd zo hoog zitten, de meesten
tot op of zelfs over de navel!
Nu ben ik gewend om lage broeken te dragen en dat zit ook veel
lekkerder...
Hebben jullie dat probleem ook? Weet iemand een merk/model
waarvan de rijbroeken laag vallen?
maar vind sommige broeken toch echt nog te hoog zitten
? Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Peetjuh_Amir schreef:ja,, ik heb 1 heuppaardrijbroek. Die draag ik ook het meest
Maar heb wel gewoon lange truien en shirts aan hoor dius mijn string zal je er ook niet bovenuit zien komen
Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
, en dan een vriendje ernaast op rijdend op een brommer.... Mendiej schreef:Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Idd
Maar moet er niet aan denken om een heuprijbroek te hebben. Stel, je bukt even om iets op te rapen (wat vaak zal gebeuren als je bij de paarden bent) en hup, ze kunnen zo je string zien of erger...
Nee, de rijbroeken die ik nu heb zitten goed. Niet te hoog en niet te laag.
Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...

? Supertje schreef:Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Ik heb een heuprijbroek én ik heb een tinker![]()
Maar er komt echt geen string boven mijn broek uit hoor, om dat voor elkaar te krijgen moet ik wel hele rare dingen doen.