Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). En zo waren er meer dingen waar ik het niet mee eens was.
)

Bettine schreef:Tsja het is inderdaad een echte Ferro!
Als er ook maar íets misgaat (kan al een simpel iets te hard schopje van mijn kant zijn), dan klimt hij gelijk omhoog. Hij zoekt alles op in het omhoog komen (helaas..).
Maar een super beestje is het wel!
Merkte vandaag weer hoe goed hij kan lopen, hij liep heerlijk te snoeven door de bak, met lekker veel afdruk. Heerlijk! Helaas tref je dan weer zo'n jury die het alleen in het negatieve trekt.
Ze zei daarna nog: Jammer dat hij zo aan de staak ging, dan kan ik in de punten die wel goed gingen helaas ook minder hoge cijfers kwijt.
Uh
Naar mijn mening beoordeel je wat je op dat moment ziet, en niet op wat er in het vorige punt is gebeurd???
Erg raar. Ben er maar niet te diep op ingegaan....
Maar er zal vast wel een uitslag op startlijsten komen?
Ben wel benieuwd
marcolemar schreef:
het lijkt mij wel zo, dat als je een flinke storing in je proef hebt, het in de hele proef nog een beetje meeweegt bij de jurrering.
maar tis wel sneu dat zij dat uit het raam loopt te roepen![]()
ik heb haar volgens mij nog nooit gehad, maar ik ken wel iemand die /knip heet en die mag jurreren. zelf kan ze niet zo goed rijden dus zo erg zou ik zulke punten niet vinden...

Moet alweer snel voor de M2 aan het oefenen... Bettine schreef:Ik ook hoor, maarja.
Dat heb je helaas in de basissport nog wat vaker dat er gewoon juryleden zitten die er weinig kijk of gevoel voor hebben
Wat dat betreft rijd ik liever bij de ZZGP
Achja en het blijft een jurysport
Denk dat mijn uiteindelijke punten redelijk klopten (aangezien ze ook veel 7ens had gegeven die absoluut onterecht waren), alleen moet niet kijken hoe ze tot stand zijn gekomen.
Heb de winstpunten toch niet nodig, want Tom gaat eigenlijk veel te hardMoet alweer snel voor de M2 aan het oefenen...
).

Bettine schreef:Nee klopt, maar als de nieuwe proeven komen hoop ik toch al wel M2 te zijn
En dan krijg ik halve keertwendingen.
En die lijntjes contra in de M1 stellen echt NIKS voor.
Is altijd iets van M-X-A contragalop. Gewoon een schuin lijntje dus....
in de M2 heb je wel serieuze contra bijv. de slangenvoltes. 
Suzanne F. schreef:Kunnen vinden Bettine??

Lielle schreef:jurynamen geknipt.
Ilonab schreef:Wat een lol hadden we vandaag![]()
Heras vond de spiegel helemaal verschrikkelijk ondanks dat blijven we altijd lachen. punten 130 1e proef 2e proef 157
Commentaar 1e proef: serieus blijven rijden