Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

Re: Startkaart nu aanvragen, januari starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:00

anydale schreef:
Voor de mensen die voor januari een starkaart hebben aangevraagd: ik zou voor de zekerheid maar even de KNHS bellen, want wij gingen dus controleren of alles in orde was (wij gaan van rijvereniging veranderen) en ze bleken dus de gegevens van 1 paard achter die van een ander te hebben geniet, als we niet hadden gebeld was er mooi geen startkaart gekomen in januari..

ik heb laatst ook gemaild of alles goed was gegaan (overgeschreven naar de vereniging en dat ik in 2006 start met mijn 7 winstpunten overga) en ze zeiden dat alles klopte en het tussen kerst en oud en nieuw allemaal komt.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:33

anydale schreef:
Voor de mensen die voor januari een starkaart hebben aangevraagd: ik zou voor de zekerheid maar even de KNHS bellen, want wij gingen dus controleren of alles in orde was (wij gaan van rijvereniging veranderen) en ze bleken dus de gegevens van 1 paard achter die van een ander te hebben geniet, als we niet hadden gebeld was er mooi geen startkaart gekomen in januari..

Als iedereen gaat bellen, hebben ze helemaal geen tijd meer om startkaarten te verwerken .
Reageert de KNHS op mailtjes? Anders stuur ik een mail, heb 8 januari wedstrijd nl .

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:34

KNHS reageert wel op mailtjes ja, maar soms duurt het dan wel lang

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:20

Misser schreef:
anydale schreef:

Als iedereen gaat bellen, hebben ze helemaal geen tijd meer om startkaarten te verwerken .
Reageert de KNHS op mailtjes? Anders stuur ik een mail, heb 8 januari wedstrijd nl .

ik denk dat als ze alles niet tussen kerst en oud en nieuw zouden opsturen ze zelf ook problemen krijgen want er zijn heel veel mensen die begin januari gewoon starten.. maar ik heb mn gegevens wel even na laten kijken, heb via de mail bericht gehad.

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 16:25

Ik heb me startkaart vandaag binnen gekregen !

*blijheid

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 18:35

TiNa_JoinTy schreef:

*blijheid

goedzo! ik hoop dat mijne er ook snel is!

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:29

Bonny4life schreef:
TiNa_JoinTy schreef:

*blijheid

Ja idd!
Bij mij is er alleen wel wat fout.
Haar aftekeningen staan er niet op (bles).

Dus ik had de Knhs gebelt, en het dus verteld, en nu moet ik een kopie opsturen van de startkaart dieik heb en haar aftekening er bij schrijven.
Dan krijg ik gratis een goede toegestuurd.
En nu mag ik wel gewoon starten met de kaart die ik heb tot mijn nieuwe eris gelukkig anders kon ik weer wachten !

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:05

[/quote]

Ja idd!
Bij mij is er alleen wel wat fout.
Haar aftekeningen staan er niet op (bles).

Dus ik had de Knhs gebelt, en het dus verteld, en nu moet ik een kopie opsturen van de startkaart dieik heb en haar aftekening er bij schrijven.
Dan krijg ik gratis een goede toegestuurd.
En nu mag ik wel gewoon starten met de kaart die ik heb tot mijn nieuwe eris gelukkig anders kon ik weer wachten !
[/quote]

beter! ik hoop dat mijne ook snel komt, had jij m ook voor 2006 besteld?
[/quote][/quote]

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:07

let op, zeker met de kerstdagen is de knhs lui!!
maar weet niet hoelang je erop moet wachten.. denk dat je 'm eind januari wel kunt hebben

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:09

Arieskuh schreef:
maar weet niet hoelang je erop moet wachten.. denk dat je 'm eind januari wel kunt hebben

nou dan ben ik al boos!! ik heb begin januari 2 wedstrijden en ze hebbeb mij gezegd tussen kerst en oud en nieuw...is dus hopen van wel!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:13

Bonny4life schreef:
Arieskuh schreef:

nou dan ben ik al boos!! ik heb begin januari 2 wedstrijden en ze hebbeb mij gezegd tussen kerst en oud en nieuw...is dus hopen van wel!

Komt vast wel goed
Ik heb hem idd ook voor 2006 'besteld' en nu is hij dus binnen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 20:22

Arieskuh schreef:

De KNHS is een bedrijf als ieder ander bedrijf. Daar hebben mensen ook vrij rond de feestdagen. Het kan zijn dat het dan wat langer duurt.

Om nou te roepen dat ze daar 'lui' zijn, vind ik eerlijk gezegd nergens op slaan.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 23:08

nee ze zijn niet lui, mailen ook altijd terug op je vragen enzo kan alleen weleens even duren, gebeurt overal.

maar beter nieuws! ik heb alles ook binnen gekregen vandaag!

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 23:56

Kreeg vandaag een mail van de KNHS, startkaarten welke voor 1 december zijn aangevraagd, worden eind december verstuurd.

Edit: spreek net m'n broertje en die zegt dat ik een grote envelop heb van de KNHS (startkaart etc.staat op het adres van m'n ouders), dus dat zal m'n startkaart wel zijn!
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 22-12-05 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 00:02

Bonny4life schreef:
nee ze zijn niet lui, mailen ook altijd terug op je vragen enzo kan alleen weleens even duren, gebeurt overal.

maar beter nieuws! ik heb alles ook binnen gekregen vandaag!

Mooizo

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:46

ff vraagje, weet iemand waar de rekening RVS lid voor is???
deze kreeg ik in november, toen moest ik 12,50 overmaken en nu heb ik hem weer en moest ik 13 euro overmaken.... vind het een beetje vreemd.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:49

Ik heb in oktober de hele reutemeteut al verstuurd, maar heb nog steeds niets

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:58

Als je het over de duivel hebt...

De postbode komt ze net brengen

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 18:40

ik weet al wat de rek van rvs lid was... ik heb mn ruiterbewijs gehaald en toen was ik nog geen knhs lid toen ben ik automatisch daar lid gemaakt.. dus nu krijg ik 13 euro terug gestord omdat ik tog dit jaar lid ben bij de knhs via mn startkaart en zo en anders zou ik het dubbel betalen.. beetje onzin!

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:20

Bonny4life schreef:
ik weet al wat de rek van rvs lid was... ik heb mn ruiterbewijs gehaald en toen was ik nog geen knhs lid toen ben ik automatisch daar lid gemaakt.. dus nu krijg ik 13 euro terug gestord omdat ik tog dit jaar lid ben bij de knhs via mn startkaart en zo en anders zou ik het dubbel betalen.. beetje onzin!

O mooi ik dacht al, ik heb niks daarover gehad ofzo

Hebben jullie je trouwens al ingeschreven voor de eerste wedstrijd ?
Ik ga me nu inschrijven voor 11 februari

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:35

ik ben ingeschreven voor 12 en 14 januari.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 23:23

JEEEEEEEEEEEEEEEJ ik heb ook mn startkaart binnen

Ik ga proberen of ik me kan inschrijven voor februari..

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 09:44

Fijn, ik krijg zojuist briefje van de KNHS dat ik nog een keer de eerste pagina van mij paspoort moet opsturen, wat die hebben ze nooit ontvangen. Ik weet heel zeker dat ik die 2 maanden geleden heb opgestuurd en dat hij vast zat geniet aan mijn inschrijfformulier. Gek dat ze die wel hebben dan. Heb ik nu mijn coupons nog wel op tijd binnen? Ik weet niet hoe lang het verwerken duurt en aangezien de komende dagen het bij de PTT een zooitje is....

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:51

Kris25 schreef:
Fijn, ik krijg zojuist briefje van de KNHS dat ik nog een keer de eerste pagina van mij paspoort moet opsturen, wat die hebben ze nooit ontvangen. Ik weet heel zeker dat ik die 2 maanden geleden heb opgestuurd en dat hij vast zat geniet aan mijn inschrijfformulier. Gek dat ze die wel hebben dan. Heb ik nu mijn coupons nog wel op tijd binnen? Ik weet niet hoe lang het verwerken duurt en aangezien de komende dagen het bij de PTT een zooitje is....

bellen en zorgen dat ze het afhandelen, ik heb ook een eeuw aan de tel. moeten hangen om ervoor te zorgen dat iets terug gestord werd! maar ik denk dat het wel goed komt.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 19:54

Ik denk niet dat dat gaat lukken, want wij kregen deze week de startkaarten binnen en daar zat een briefje bij dat ze tussen Kerst en Oud & Nieuw gesloten zijn.