Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Gerrie schreef:Dus wat krijg je dan?
Balkenende?
Piaffe schreef:Hoe kan het nou dat het 20 jaar geleden 'niet nodig' was? Gebeurden er toen minder ongelukken? Zijn de ouders veranderd (waar ik nog wel wat onderzoeksresultaten over heb liggen ivm opleiding)?
Bij de ponys is het de verantwoordelijkheid van de ouders, volwassenen kunnen voor zichzelf zorgen/ bedenken of het nodig is.
Ik ben vroeger ook vaak genoeg van het paard gekletterd en heb er niets aan over gehouden. Wél veel van geleerd.
Muislover schreef:Volgens mij hebben vele niet eens 1x geprobeerd om zo'n ding aan te hebben.
yokie schreef:Ik schaf die dingen niet aan, ik zet geen helm op, ik blijf gewoon uit de buurt van alles met vier hoeven en een mond met grote tanden.
Levensgevaarlijk.
Ik waarschuw mijn rokende collega's voor de status van hun longen, ik applaudiseer voor moeders die hun kinderen op een fiets met zijwieltjes hebben ingepakt met helm, elleboog- en kniebeschermer én lange vlag op stok, ik verafschuw mensen die een whiplash riskeren met bungeejumpen, vind dat dikke mensen met hun leven spelen.
Te harde muziek in disco's is slecht voor je oren; ik deel dan ook altijd oordopjes uit op de zaterdagavond. Vroeger heb ik al helemaal niet aan gym meegedaan, laat staan dat ik mijn enkels ging verrekken of mijn nek ging breken met touwtje springen.
Ik durf te wedden dat als over een jaar of wat de eerste serieuze pogingen worden gedaan om de airbagbp te vermarkten, hier dezelfde reacties worden geplaatst:
"Het is veiliger, dus waarom niet?"
.. zucht.