4 December dressuur Bunschoten (Tolboom)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:07

Amsterdam Sloten klinkt verder weg dan het is, klein half uurtje rijden.

Het was geen schimmeltje nee, een klein bruintje. Ze kon 'm gelukkig nog net op tijd weg trekken, anders weet ik niet wat er gebeurd was....

Ik heb je niet gezien, maar eerlijk gezegd ook niet op gelet... Pas bij je 5e prijs begon er een lampje te branden
Wel een flauw puntenaantal hoor, 155...

Sim

Re: 4 December dressuur Bunschoten (Tolboom)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 17:17

Tja, ik vond mijn punten nog aan de hoge kant..........

Wel apart, want op de uitslagenlijst van B'schoten staat iemand anders vermeld op de 5e plek. Nou ja, die waardenbon heb ik gelijk al ingewisseld, dus die kunnen ze me niet meer afpakken. Moeten ze maar beter opletten.

DraakjeII

Re: 4 December dressuur Bunschoten (Tolboom)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 00:46

Margreet schreef:
Ik heb tijdens het losrijden nog bijna een frontale botsing gehad in galop, kwam een manenkam-staarder me tegemoet over de hoefslag terwijl ik op de linkerhand in galop was. En Nescio geeft niet mee Was dat toevallig ook een bokker? Ik riep nogal hard "Kijk uit!!"

Ik denk dat ik dat was....
Het gebeurde zo'n beetje aan de overkant van ring 1.
Ik zag je al ver van te voren aan komen hoor, maar de mijne wil zo af en toe de hoefslag niet af.
Nogmaals excuses
Trouwens, Klein bruintje ! Voor mij is ze groot genoeg hoor.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 09:52

Hahaha ja, daar was het
Ik vind een paard al vlug klein

Het maakt op zich niet uit, maar Nescio krijgt in zo'n situatie nog wel eens een heel vlug achterbeen en dan niet in positieve zin... Ik hou er goed rekening mee want ik wil absoluut geen ongelukken, maar als iemand je dan op zo'n manier "opzoekt" raak ik lichtelijk geïrriteerd, maar dat was vast wel te merken