Z1 met zweep in de ring en begeleiding de ring in?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Re: Z1 met zweep in de ring en begeleiding de ring in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 13:45

r0dY schreef:

ik ben helemaal niet aggresief. ik ken het regelement ook wel, ga ieder weekend met een jury mee te schrijven en weet dus ook wel hoe het moet, je komt vaak rare dingen tegen?!:S

Dit vind ik behoorlijk agressief overkomen, maar dat ligt dan vast aan mij:

Citaat:
als je ruimte hebt om om de ring te gaan dan MOET je om de ring heen, ben heus niet achtelijk hoor ik ken de regelementen wel, JIJ??????

En ook al ga je elk weekend mee met de jury, dan nog ben je niet alwetend.

r0dY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:16

Tyrza schreef:
r0dY schreef:

ik ben helemaal niet aggresief. ik ken het regelement ook wel, ga ieder weekend met een jury mee te schrijven en weet dus ook wel hoe het moet, je komt vaak rare dingen tegen?!:S

Dit vind ik behoorlijk agressief overkomen, maar dat ligt dan vast aan mij:

Citaat:
als je ruimte hebt om om de ring te gaan dan MOET je om de ring heen, ben heus niet achtelijk hoor ik ken de regelementen wel, JIJ??????

En ook al ga je elk weekend mee met de jury, dan nog ben je niet alwetend.

nou dan komt het bij jou maar agressief over, kan er ook niks anders van maken, en nee dat houd idd niet in dat ik alles weet maar een hoop dingen wel en dit dus ook.............................................

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 18:18

Woei, vrouwengekibbel in mijn topic

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:21

r0dY schreef:
en nee dat houd idd niet in dat ik alles weet maar een hoop dingen wel en dit dus ook.............................................

Anderen niet. Dus op een forum zoals deze is het fijn om onze kennis hierover te delen met elkaar

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 18:23

willen jullie beetje ontopic houden !!!!!
doe dat maar in de pb

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:36

talented schreef:
Ben vandaag gestart, mocht eerst een rondje in de ring dus dat was erg gunstig! Hij dreigde weer te gaan kwallen maar 1 aanmoedigings tik met de zweep was al voldoende. De rest van de proef heeft hij het, voor op dit moment, goed gedaan. Eindigde als 4e van de 20, dus mag niet klagen!

Gefeliciteerd!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:03

Goed gedaan, hoop dat je paard zich vanaf nu netjes gedraagt! Succes verder.

muiltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:56

jee wat een comotie toch allemaal weer. Wouter gefeliciteerd, ben trots op je. En voor degene die zeggend at ze niet op wedstrijd gaan voordat de knopjes er allemaal opzitten........ Je kunt toch ook op wedstrijd gaan als training van je paard om hem daar juist aan te laten wennen. Of de een het nu met een zweep doet de ander met een begeleider, dat maakt toch niets uit, er leiden veel wegen naar Rome. En dus ook vele wegen naar een overwinning hoor!!