Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:is de jury ook niet vaak DE federatie vertegenwoordiger? Dan lijkt het me stug dat je weggaat voordat de wedstrijd klaar is.
Tomaatje schreef:Dat vind ik op zich nog niet zo erg, maar ik denk, als je dan 155 punten geeft, zet er dan iig duidelijk commentaar bij. Zo heb ik bijvoorbeeld een 5 op halthouden B-X-E maar zou ik niet weten wat ik daar fout heb gedaanWas 't de wending, was ze tegen de hand, of stond ze niet vierkant (nee dat hoeft nog niet, maar soms word je er wel op afgerekend)? Dan weet ik tenminste waar ik rekening mee moet houden
![]()
En ik blijf het een flauw aantal vinden
Citaat:Maar als ik 155 punten rijd, zou ik toch graag willen dat de jury erbij zette waaraan dit hoofdzakelijk ligt
russel schreef:Leuk voor je, die 8 maar als dat je een winstpunt oplevert en de proef was niet wintspuntwaardig, ga je verder terwijl je paard niet verder is. Maar kan mij niet indenken dat 8-en altijd gegeven worden, waardoor op die manier de wintspunten worden behaald.
Maar stel dat dat wel zo is, ben je dan nog wel kritisch genoeg hoe ver je paard geschoold is. Gaat het dan echt alleen nog maar om de winstpunten???