Vanaf 1 april mag je doorrijden tot 30 wp in de dressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

Re: Vanaf 1 april mag je doorrijden tot 30 wp in de dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:19

Ik vind het positief, ik ga gewoon over als ik er aan toe ben en of dat met 10 of 20 punten is maakt niet uit, maar meestal ben ik met 10 winstpunten al klaar voor de volgende klasse en mijn debuut verloopt ook altijd heel erg goed. Maar als je een paard hebt die er iets langer over doet kun je toch wedstrijden blijven rijden zodat je niet het wedstrijd ritme verliest ondertussen, heel fijn dus!
Overigens vind ik niet dat ze de grens om over te MOGEN moeten verhogen, want zo blijven hele goede ook heel lang in een te lage klasse rijden en dat benadeelt de rest dan.
Misschien kunnen ze beter doen dat je iedere 5 wedstrijden een winstpunt moet rijden en zo niet dan een winstpunt eraf halen ofzo. Misschien een idee.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:26

tof! Ik rijd mijn klasses altijd helemaal uit - beter eerste in een lagere klasse dan middenmoot in een hogere
Ik vind deze regeling 10 mag, 30 moet echt perfect!
Wil je alsnog eerder over, wat let je

Demini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:39

Urielle schreef:
tof! Ik rijd mijn klasses altijd helemaal uit - beter eerste in een lagere klasse dan middenmoot in een hogere
Ik vind deze regeling 10 mag, 30 moet echt perfect!
Wil je alsnog eerder over, wat let je

Precies!

_evelien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:39

Urielle , ben het helemaal met je eens
ook ik rijd de klasses helemaal uit en ga dan pas over.