Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kendilover schreef:Ik hoop dat we de tijd krijgen, zeker met de kürAnders krijgen we herhaling Oud Beijerland, kortom een spectaculaire stijger clinic
ShannaY schreef:Ik hoorde dat juist de braafste paarden die nergens van opkijken meer kans hebben dan de goede paarden paard die ergens bang voor zijn. Als jury zijnde zou ik nooit zoveel tijd geven, je paard moet maar aan dat soort dingen gewend zijn, als die van mij straks op de rem gaat heb ik ook pech, kzal toch echt mijn proef moeten rijden, ze gaan niet wachten totdat hij rustig is! Er schijnen nogal enge dingen aanwezig te zijn, ik maak me niet zo druk, ik heb een koele kikker.. zul je net zien dan niet maar goed, dat boeit niet
ShannaY schreef:Ik heb me moeten afmelden, mijn paard is nog steeds kreupel, maar ik ben er wel zaterdag met mijn vriendin mee!
kendilover schreef:Balen ShanJammer dat je er niet bij kan zijn..
Barbara (Barbara_m) heeft vandaag fftjes op Kendi gereden. Ging goed! Maar ze had er een zadel van haarzelf op gelegd, maar daar liep Kendi goed onder!! En nu mag ik hem lenen voor morgen! Jeej