Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Anders krijgen we herhaling Oud Beijerland, kortom een spectaculaire stijger clinic
kendilover schreef:Ik hoop dat we de tijd krijgen, zeker met de kürAnders krijgen we herhaling Oud Beijerland, kortom een spectaculaire stijger clinic
ahum...
ShannaY schreef:Ik hoorde dat juist de braafste paarden die nergens van opkijken meer kans hebben dan de goede paarden paard die ergens bang voor zijn. Als jury zijnde zou ik nooit zoveel tijd geven, je paard moet maar aan dat soort dingen gewend zijn, als die van mij straks op de rem gaat heb ik ook pech, kzal toch echt mijn proef moeten rijden, ze gaan niet wachten totdat hij rustig is! Er schijnen nogal enge dingen aanwezig te zijn, ik maak me niet zo druk, ik heb een koele kikker.. zul je net zien dan niet maar goed, dat boeit niet
maar ik neem hem ook mee hier naar toe om hem ook aan die dingen te laten wennen
ShannaY schreef:Ik heb me moeten afmelden, mijn paard is nog steeds kreupel, maar ik ben er wel zaterdag met mijn vriendin mee!
Jammer dat je er niet bij kan zijn..
kendilover schreef:Balen ShanJammer dat je er niet bij kan zijn..
Barbara (Barbara_m) heeft vandaag fftjes op Kendi gereden. Ging goed! Maar ze had er een zadel van haarzelf op gelegd, maar daar liep Kendi goed onder!! En nu mag ik hem lenen voor morgen! Jeej
).
) start ook als het goed is met een kür van ons
.
altijd leuk!
Kendi was aan het spoken. Ze heeft in de proef echt met haar hoofd helemaal omhoog te lopen. Ik heb helemaal niets aan de nageeflijkheid gedaan, ik heb alleen maar naar voren gereden. Ze ging namelijk telkens op de stop bij de tribune, het secretariaat, enz. Heel fijn dus
Ik dacht echt dat ik mijn 10e winspuntje weer mocht inleveren vandaag, maar de jury had er blijkbaar rekening mee gehouden, want ik had 167 punten, viel me alles nog mee!
Dus ik helemaal teleurgesteld terug, had me zo verheugd op de ere ronde. Kendi was alweer bijna afgezadeld als de ringmeesteres aan komt rennen. "Hoo! Stop! We hebben NOG een rekenfout gemaakt! Je zit er wel bij!". Snel Kendi weer opzadelen (die begon het trouwens behoorlijk zat te worden
)
!!) Marije eindigde als 4e en ik als 3e, ik was zo trots op Kendi. Met de ere ronde bleek dat Kendi nog zat energie had
Dan kan ze ineens wel draven