Indoor Bodegraven 11/12 & 13 november

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 15:55

Ik hoorde dat juist de braafste paarden die nergens van opkijken meer kans hebben dan de goede paarden paard die ergens bang voor zijn. Als jury zijnde zou ik nooit zoveel tijd geven, je paard moet maar aan dat soort dingen gewend zijn, als die van mij straks op de rem gaat heb ik ook pech, kzal toch echt mijn proef moeten rijden, ze gaan niet wachten totdat hij rustig is! Er schijnen nogal enge dingen aanwezig te zijn, ik maak me niet zo druk, ik heb een koele kikker.. zul je net zien dan niet maar goed, dat boeit niet

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 15:59

die van mij is ook erg cool, hij liep ook erg braaf, behalve dat hij 1x achterstevoren ging in een hoek (auto met zonnestralen erop en dat in een binnenbak )
maar vond het vrij apart dat er zoveel verschil gemaakt werd per combi in hoeveel tijd we kregen om ring te verkennen...

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 15:59

Ik hoop dat we de tijd krijgen, zeker met de kür Anders krijgen we herhaling Oud Beijerland, kortom een spectaculaire stijger clinic

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:11

Ik ben benieuwd, wil zo graag mee doen, maar ben nog niet zeker van mijn binkie!

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:13

kendilover schreef:
Ik hoop dat we de tijd krijgen, zeker met de kür Anders krijgen we herhaling Oud Beijerland, kortom een spectaculaire stijger clinic

en dat is niet de bedoeling!
misschien dat ik de kuren nog wel even ga kijken, dus dan wil ik wel gewoon jouw echte kur zien en niet een crea stijger iets

timeless

Re: Indoor Bodegraven 11/12 & 13 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:27

Als we niet de ring kunnen verkennen, dan verzorg ik die middag denk ik het komische nummer voor tussendoor

Het hoeft voor mij maar 1 of 2 rondjes te zijn, dan ben ik al blij

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:02

Als ik de ring niet even goed mag verkennen dan krijgen jullie een clinic spaanse rijschool. Dan word o.a. de Levade, de Courbette en de Capriole

djedda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:05

Oh leuk zeg allemaal..
Ik kom zaterdag avond naar de Kúr op muziek kijken!

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:12

Word waarschijnlijk bijzonder spectaculair ahum...
Ter overmaat van ramp moet ik ook nog het spits afbijten

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:04

mijn paard loopt op zondag mee in het m springen.
zijn er dan ook nog bekenden?

Noukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:26

ik ben er misschien!
tenminste, ik ga zeker wel springen kijke, maar nog geen idee vanaf wanneer enzo.
welke is jouw paard en wie zit erop?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:35

mac nuts gereden door wendy timmers

Afbeelding

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 21:38

ShannaY schreef:
Ik hoorde dat juist de braafste paarden die nergens van opkijken meer kans hebben dan de goede paarden paard die ergens bang voor zijn. Als jury zijnde zou ik nooit zoveel tijd geven, je paard moet maar aan dat soort dingen gewend zijn, als die van mij straks op de rem gaat heb ik ook pech, kzal toch echt mijn proef moeten rijden, ze gaan niet wachten totdat hij rustig is! Er schijnen nogal enge dingen aanwezig te zijn, ik maak me niet zo druk, ik heb een koele kikker.. zul je net zien dan niet maar goed, dat boeit niet

Het paard wat ik hier mee naar toe neem is pas 4 en schikt echt van de kleinste dingetjes maar ik neem hem ook mee hier naar toe om hem ook aan die dingen te laten wennen
Als ik hem de ring niet door krijg jammer dan.

Suelza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:40

Ik rij ook mee in het L-springen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:49

Ik heb me moeten afmelden, mijn paard is nog steeds kreupel, maar ik ben er wel zaterdag met mijn vriendin mee!

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:55

ShannaY schreef:
Ik heb me moeten afmelden, mijn paard is nog steeds kreupel, maar ik ben er wel zaterdag met mijn vriendin mee!

O wat balen Shan! Echt vervelend. Zit er ook geen verbetering in? Ik ga zaterdag miss naar de Kur kijken, ben je er dan ook?

Wendy doet toch mee in het Z1, maar dat is overdag, dus kan helaas niet komen kijken, wel jammer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:40

Nee, lang verhaal, hij moet ook weer aan de pretnison voor zijn bulten. Ik ben er niet de hele dag, ze rijd om 10 uur, en wachten denk ik dan op de prijsuitreiking mocht die direct zijn, en anders gaan we later terug.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:13

Balen Shan Jammer dat je er niet bij kan zijn..

Barbara (Barbara_m) heeft vandaag fftjes op Kendi gereden. Ging goed! Maar ze had er een zadel van haarzelf op gelegd, maar daar liep Kendi goed onder!! En nu mag ik hem lenen voor morgen! Jeej

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:31

kendilover schreef:
Balen Shan Jammer dat je er niet bij kan zijn..

Barbara (Barbara_m) heeft vandaag fftjes op Kendi gereden. Ging goed! Maar ze had er een zadel van haarzelf op gelegd, maar daar liep Kendi goed onder!! En nu mag ik hem lenen voor morgen! Jeej

Nou moet het dus helemaal goed komen. Suc6 morgen he! (Ik ga als Cas zo thuis is Rimto rijden ).

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:49

Succes aan iedereen die morgen moet rijden. Tessa Vreeke (pin me niet aan die naam vast, ik kan me vergissen ) start ook als het goed is met een kür van ons .

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:29

even een vraagje... Zijn er fotograven aanwezig (paardenfoto.nl of andere) ?

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 21:54

Ja, vorig jaar teminste wel.

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:58

cool altijd leuk!

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 00:44

En hoe hebben jullie gereden??
Bij mij ging het niet zo goed ik kreeg hem namelijk de bak niet rond, hij vond het allemaal maar erg eng en spannend.

Maar ik had er 145 en dat vond ik nog mee vallen want er was heel laag gejureerd en er was maar 1 winstpunt gevallen.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:04

Ik had het zelfde probleem Kendi was aan het spoken. Ze heeft in de proef echt met haar hoofd helemaal omhoog te lopen. Ik heb helemaal niets aan de nageeflijkheid gedaan, ik heb alleen maar naar voren gereden. Ze ging namelijk telkens op de stop bij de tribune, het secretariaat, enz. Heel fijn dus Ik dacht echt dat ik mijn 10e winspuntje weer mocht inleveren vandaag, maar de jury had er blijkbaar rekening mee gehouden, want ik had 167 punten, viel me alles nog mee!

Toen de Kür. Ik had nog eens een uur van te voren los gereden, het het idee om haar een beetje uit te putten. Het begon al goed, want Kendi weigerde gewoon de ring in te gaan, mijn moeder moest naast haar lopen. In de bak kalmeerde ze tot mijn verbazing snel en liep ze een redelijk sterke kür. Ze had nog wel spanning, maar ze bleef lopen. Ik kom niet zo goed uit in mijn stap stuk, dus toen ging ze onregelmatig en overhaast stappen, maar verder ging het goed. Helaas sprong er een meisje op uit het publiek net toen ik naar haar toe reed. Toen stond Kendi dus weer bijna recht overeind. Ik dacht echt: niet weer he! Maar dit keer kreeg ik haar wat sneller naarvoren en kon ik mijn kür afmaken. Ik was erg tevrede over Kendi

Kendi was dus helemaal dood, afgezadeld (gelukkig de knotjes nog niet uit) en op de trailer. Toen werden de deelnemers omgeroepen die voor de prijsuitreiking moesten komen. De eerste 5 werden omgeroepen en ik zat echt te luisteren of mijn instructrice erbij zat. Hoor ik ineens Kathleen van Winden. Ik keek echt naar Marije en mijn moeder van WAT?!?! Snel de slapende Kendi uit de trailer getrokken, opgezadeld, bandages om en naar de bak. Kom ik daar aan, blijkt er een reken fout te zijn gemaakt Dus ik helemaal teleurgesteld terug, had me zo verheugd op de ere ronde. Kendi was alweer bijna afgezadeld als de ringmeesteres aan komt rennen. "Hoo! Stop! We hebben NOG een rekenfout gemaakt! Je zit er wel bij!". Snel Kendi weer opzadelen (die begon het trouwens behoorlijk zat te worden )
en naar de bak. Ook mijn instructrice zat bij de 1e vijf, was best speciaal om met haar ere ronde te rijden. We stelde op (Kendi stond tussen twee reuzen van over de 1,80 m. Mensen in het publiek: aahhh! Het lijkt wel een PONY !!) Marije eindigde als 4e en ik als 3e, ik was zo trots op Kendi. Met de ere ronde bleek dat Kendi nog zat energie had Dan kan ze ineens wel draven

Ik vond het een schitterend concours, hele gezellige sfeer en mooi aangekleed. Ik kom volgend jaar zeker weer!!!

Groetjes Kate