Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dan hebben ze niet zoveel trammelant
en met een shabrakje van de Lelieruiters... als ik je de volgende keer zie, zal ik je wel even aanspreken

zolang het combinatie nummer maar goed is en de naam van dep pony en het persoon was het niet zo'n groot probleem...
die met dat lange losse haar
owja, nog gefeliciteerd
echt goed gereden
ik vond trouwens dat je pony leuk liep in de inrijhal
jah... daar herkent iedereen mij oowk aan
Grainey schreef:Jah... wij moesten hierdoor ook een andere coupon inleveren, die we ook niet hadden, omdat we die coupon al hadden ingeleverd... dus alles van Orcha verandert in Valerie...
Wel lang moeten wachten... Anja was de 1e coupon die fout was ingevuld, op die van Heidehofs dus... was echt balen!!!![]()
Gelukkig had ze nog wel 158 punten![]()
Ik vind trouwens dat ze in vervolg een ringmeester er neer moeten zettendan hebben ze niet zoveel trammelant
![]()
@ muislover, heb je heel even gezien, je hebt toch een schimmel met een roze shabrakje?? Ik hoorde bij een zwarte pony met een blesjeen met een shabrakje van de Lelieruiters... als ik je de volgende keer zie, zal ik je wel even aanspreken
heidehofs schreef:
niet mijn startcoupon! die van m'n zusje..naja heb je mijn zusje's gegevens ook weer..
de jury moet zelf ook kijken wie er in de baan is. als er op de startcoupon staat dat er een vos in de baan komt en er komt een schimmel in de ring..dan is er toch echt iets fout gegaan. bij ons maar ook bij de jury..
dr moet echt idd een ringmeester komen..en als die dr was..heb ik die nog nooit gezien.
... je zusjes coupon...
ik heb tot nu toe alleen bij jury's geschreven die eerst keken of de kleur van de pony goed was, zoja vulden we die coupon in, zo nee keken we even verder, of vroegen we wie diegene was... dat is toch ook logischer?
wij hebben daar nog naar gevraagd, omdat het eigenlijk een beetje onoverzichtelijk was... cinvaro schreef:ik had gisteren 157 punten.
ik heb muislover nog wel zien inrijden met haar schimmel + rose dekje en heidehofs heb ik nog zien rijden in de L2
cinvaro schreef:ik had gisteren 157 punten.
ik heb muislover nog wel zien inrijden met haar schimmel + rose dekje en heidehofs heb ik nog zien rijden in de L2
Grainey schreef:die van jullie was toch bruin? D
lijkt best op je