Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammie schreef:Als er 2 juries tegelijk (samen) gaan bakkelijen over of het nou een 6 of 7 is en ze zijn het er niet over een, letten ze dan nog wel op de rest van de proef?
Sammie schreef:Wees eens eerlijk. Als jij een 7 geeft voor iets en je schrijver meldt: Een 7? Kom zeg. Dat is toch duidelijk een 6 waard, nét. Hoe kom je nou weer op een 7 voor zoiets.
En dit gaat zo een aantal puntjes door. (andersom kan natuurlijk ook)
Geen idee of dit echt de reden is van het verbieden, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Citaat:Wordt vervolgd na zondag, dan laat ik jullie iig weten hoe het allemaal is afgelopen......
Suzan1 schreef:op een paar foto's kun je niet zeggen hoe ze in een proef zal lopen. Maar: ik zie geen harmonie tussen paard en ruiter, zwiepende staart en achter de teugel? zit van de amazone is niet correct ... nahh ....
Fitzroy schreef:Zoals bij vossie klinkt het idd wel extreem, maar ik weet zeker dat er ook mensen zijn die dat bij mij denken, als ze zien dat ik ergens jureer.
Als ik bv. zie dat iemand erg met zijn handen werkt, dan trek ik ook consequent punten er vanaf. Dat kan een combinatie dan interpreteren als 'die jury moet mij niet' , maar zo is het natuurlijk niet. Die jury let op je handgebruik en dat staat de jury niet zo aan.