Katja schreef:Dit wordt wel erg offtopic zo. Het is wel een interessant onderwerp war ik graag ergens anders een discussie over voer.
Dus...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Katja schreef:Dit wordt wel erg offtopic zo. Het is wel een interessant onderwerp war ik graag ergens anders een discussie over voer.
Barbara_m schreef:Ik vind gewoon dat dit soort paarden niet het gewebste niveau halen wat gevraagd wordt in de dressuursport.
Barbara_m schreef:Tuurlijk zullen er friezen zijn die dit wél kunnen, al zullen het er maar heeeel erg weinig zijn.
Barbara_m schreef:Een Fries zal nooit tegen een goede KWPN'er op kunnen.
Barbara_m schreef:Friezen kunnen niet uitstrekken in draf, ze heffen veel te veel in het voorbeen, een goede galoppade is ver te zoeken.
Barbara_m schreef:Een fries is gewoon niet het prototype dressuurpaard, ik vind het niet fijn lesgeven.
Barbara_m schreef:Ik geef bjivoorbeeld wel les aan een Lippizaner die Z2 loopt, maar ja die komt ook niet echt veel verder. Dus wat moet je dan doen, die mensen laten geloven dat het wel kan (liegen), of gewoon zeggen: ''Dit is het hoogste niveau dat haalbaar is met dit paard, en wat gaan we nu verder doen?''
Barbara_m schreef:Iedereen heeft zijn of haar mening, oke? In een ander topic werd ookal gewezen op het erg off-topic gaan... dus laten we een discussie als deze (die overigens erg interessant is) ergens anders voeren.
Barbara_m schreef:Oke Gjilke, je hebt een gewelige Fries, verder nog iets?
Iedereen heeft zijn of haar mening, oke?
Katja schreef:Eerste fase. Het niveau van de basiscursus ligt echt heel erg laag.