Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tarah5 schreef:Kan ik me voorstellen dat een jury dat denkt, en die uit toch ook zijn frustaties op mijn coupon dan mag ik ook mijn frustraties uiten, en dat doe ik via internet
Citaat:Jury heel driftig toeteren enzow, dus ik gezegd met een kwaaie kop, U ziet toch zelf ook dat ze dr niet langs wil, laat me dan toch heel ff.
Tarah5 schreef:Ik uit mijn frustratie niet om de jury te irriteren of boos te maken, das inderdaad kinderachtigd.
Ik wilde eigenlijk helemaal niet over mijn proef praten, ik wilde alleen weten of jullie vinden dat een jury streng mag zijn en dan voor goede onderdelen wel een 7 of 8 moet durven geven.
Maarja
OemmiejO schreef:het moet wel erg slecht zijn gegaan, wil je maar 131 punten halen.. ik vind het niet echt terecht voor een B- proefje.. 2 2en voor het steigeren snap ik, maar om nou voor elke oef. een laag cijfer te geven omdat hij een beetje druk is, vind ik ook wel kinderachtig..
lieve jury's zetten dan gewoon een 4 voor impuls en gereden in het algemeen!!![]()
Tyrza schreef:Los van het feit van je punten... Ik moest even goed met mijn ogen knipperen toen ik dit las:Citaat:Jury heel driftig toeteren enzow, dus ik gezegd met een kwaaie kop, U ziet toch zelf ook dat ze dr niet langs wil, laat me dan toch heel ff.
Sorry hoor, maar beginnen is beginnen. Hoe je paard ook is. Ik vind je behoorlijk lef hebben om zoiets naar een jury te roepen... [img]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/ ... .gif[/img]
annegti schreef:Tuurlijk moet een jury punten geven naar wat ie ziet. Alleen heeft de desbetreffende jury dat in dit geval ook gedaan. Er zijn weinig juryleden hier in de regio die zo duidelijk punten. Je kan bij haar ook negens rijden hoor; heb ik al wel gehad van haar. Daarbij komt ook nog dat deze mevrouw zelf ook het nodige heeft laten zien in de ring en niet alleen jureerd op basis van kennis uit een boekje.