Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joyce B schreef:Jullie kwamen zo rap dichtbij en Moenira kreeg ik ook niet aan de kant, die bleef stomverbaasd staan wachten en kijken hoe jullie ons tegemoet vlogen![]()
Maar gefeliciteerd met je prijs en winstpunt! Ze is echt heel mooi geworden, en het rijden zag er ook goed uit tijdens het losrijden wat ik heb gezien (laatste stukje) dus misschien voelde het vervelender dan het eruit zag op dat moment... Op naar de M?
Gelukkig ging alles goed... En bedankt voor je compliment, je zei het toen ook al. Maar idd, ze is in korte tijd erg veranderd, erg positief ook
Ben er heel blij mee. En ja, op naar de M1, alleen nog niet té snel, wil graag over als ze alles lekker kan lopen zonder al te veel problemen. marianna schreef:dingen zoals middengalop niet getoond.... een 4... maar ik heb het gefilmd en er zat toch echt een duidelijke middengalop....
.
maar goed, zulke dingen heb je wel vaker, ik maak me daar meestal niet zo druk om...
. 
En ik heb geen idee of die er nog op komen, zou ik ook wel leuk vinden eigenlijk... puccalover schreef:Heeft iemand van jullie A. Talma en de Friese Dekhengst Marten 377 ook zien rijden, ze reden in de klasse M2. En zo ja weet iemand ook hoe hun resultaten waren. En komen de uitslagen nog op startlijsten.nl te staan.