Wie is er jury?en wat jureer je?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:50

Ik vraag me toch af of wat iemand gereden heeft wel doorslaggevend is of die persoon het wel zo goed ziet. Zo zat ik bij iemand die GP gereden had op cursus en die zat er t.ov. de anderen en de cursusleider toch behoorlijk vaak naast en had het examen maar net gehaald. Dus ik denk dat het toch wel nuttig om een cursus te geven al was het maar met de intentie om de juryleden meer op 1 lijn te krijgen.

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:46

Fitzroy schreef:
Ik vraag me toch af of wat iemand gereden heeft wel doorslaggevend is of die persoon het wel zo goed ziet. Zo zat ik bij iemand die GP gereden had op cursus en die zat er t.ov. de anderen en de cursusleider toch behoorlijk vaak naast en had het examen maar net gehaald.

Ik heb genoeg cursussen gezien waarbij de cursusleider en examinator er nogal ver naast zaten op het examen.............

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:30

Hmmm, lijkt me sterk als er 17 mensen verkeerd zitten t.o.v. 1 persoon en als dat wel zo is mag CGJ het hele jurycorps bijscholen .

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 22:31

Fitzroy schreef:
Hmmm, lijkt me sterk als er 17 mensen verkeerd zitten t.o.v. 1 persoon en als dat wel zo is mag CGJ het hele jurycorps bijscholen .

Dat lijkt me het strakste plan sinds jaren..........

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:24

Fitzroy schreef:
Dus ik denk dat het toch wel nuttig om een cursus te geven al was het maar met de intentie om de juryleden meer op 1 lijn te krijgen.

Laat de KNHS er eerst maar voor zorgen dat alle cursusleiders op 1 lijn zitten. Dan krijgen alle cursisten een meer gelijke opleiding. Daarnaast is het ook handig als de cursusleiders en de examinatoren op 1 lijn zitten.

Zolang dat niet het geval is kan je niet verwachten dat de juryleden op 1 lijn zitten.

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:00

Tja, ik heb gelukkig andere ervaringen met mijn cursussen en examens.

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:50

CGJ12 schreef:
Fitzroy schreef:

Dat lijkt me het strakste plan sinds jaren..........

En je avatar het strakste antwoord......