Wie ook naar Dokkum 17/18 september?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonPan

Re: Wie ook naar Dokkum 17/18 september?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:26

Ja ik had je al herkend met inrijden
en was wel benieuwd hoe je had gereden dus ik denk even een praatje maken
ik ga 2 okt ergens vlakbij emmen starten ofzo en 15 okt in Siegerswoude. maar ja dat is allemaal weer binnen dus wordt wel weer even wennen.
wanneer ga je over naar de M2 dan? of eerst nog even lekker in de M1 blijven? waar ga jij nog starten dan?

@ Nynke
hoe gaat het met Dagmar??
ik hoop beter voor je

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:44

Hm ik lees weer vanalles veel te laat zie ik wel.... Ik moest zaterdag ook rijden in het l2 paarden met mn haffie. De banen vond ik wel goed te doen eigenlijk. Had alleen hele vage punten. Mn eerste proef ging nl supergoed, (echt eentje van dik 160 normaal gesproken) had ik 152 op en de tweede ging bagger, en daar had ik 159.... :S Nou ja, ik had in elk geval nog het puntje wat ik wel verdiend had, al maakt het verder niet zoveel meer uit want hij heeft zn punten toch al. Klinkt bekend van dat gedoe op de startlijsten, er is daar altijd wel wat...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:32

@ Yvonne... jah.. binnen... niet echt mijn ding eerlijk gezegd. Ik vind voor 1 proefje de deur uitgaan nauwelijks de moeite waard, gezien ik ergens in the middle of nowere woon... Warffum is wel leuk, Kollum en Zwaagwesteinde denk ik... Maar wanneer die er zijn??? Ik weet het niet!

@ Maessie... ik heb je wel zien losrijden zaterdag Die tweede ring in de L2 was redelijk hoog gejureerd... aangezien de 7e prijs 166 punten was!!!!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:56

Super goed Yvonne!! Je mag al haast weer gaan oefenen voor de M2 Met Dagmar gaat het nog steeds niet goed helaas..

Kimmy jij ook gefeliciteerd! Gingen die laatste puntjes toch nog hard he! Succes met je M2-debuut.