Ik heb jou pony nog gezien Muislover, ik had in het parcours 1 balk is me eerste winstpunt! Dit was me 2e wedstrijd had vorig jaar ook hier gesprongen maar toen werd ik uitgebeld want hij vond het eng en ik reed er niet genoeg aan
Staan de uitslagen al op internet? Gezien ik niet weet wat ik behaald heb (moest om half 9 proefje doen en om half 10 sportpony en mijn vader helaas niet wou wachten)
De uitslagen staan nog niet op internet, toevallig heb ik wel wat uitslagen van dressuur en sportpony. Met sportpony had je 798 punten en was je 7e. dressuur 147 punten en 19e.
moest egt al om 5 uur mn bedje uit wnt rond kwart over 6 reden we weg van stal haha
maargoed ik moest dus eerst voor sportpony, ze was een beetje lauwtjes en weigerde daardoor de 4e hindernis.. maargoed vond het veder best lekker gaan, de jurie alleen wat minder.. maargoed wat wil je als je net voor de 3e x officieel meedoet (met dressuur dan, springen was voor t eerst) tegen allemaal L,M & Z pony's maargoed vond het heel leuk en daar ging t om...
dresuur ging minder.. vond ik zelf ook wel heel slecht geregeld daar hoor.. en de bakken vond ik ook niet bepaald goed afgezet (bordjes stonden nogal schreef)
toen moest ik springen.. ging egt suppergoed voor de 1ex helemaal foutloos dus meteen 2 winstpunten maar daar vond ik t ook weer een beetje raar geregeld met de prijsuitreiking :S de B was afgelopen, er was nog geen prijsuitreiking geweest en toen begon de L al.. hoorde later dta er daarna dus wel nog een prijsuitreiking was geweest maargoed had als het goe dis net geen prijs
en daarna heb ik Fireball nog laten keuren om in het stamboek opgenomen te worden...
ik vond t egt supperleuk!!
de foto's die op www.actieshot.nl staan vind ik ook suppergaaf! staan jullie er ook tussen ofniet?
zijn van mij 4 springfoto's en 1 foto werd gemaakt bij het kraampje daar toen ik langsliep, die is niet egt bijzonder, zitten wel een paar mooie springfoto's tussen
nee, alleen een aantal, bv. 1e 10 ofso! maar het aantal met ene lindje en een prijs hing af van het aantal deelnemers. bv. 25% kreeg een lintje groetjes Lars Ik was ringmeester bij sportponY! Groetjes Lars
Dankje Marloes jy hebt t ook goed gedaan zeg met sportpony! van zo'n groot deelnemersveld, Laura ook gefeli met Orlando! Met springen waren er trouwens veel foutloze! Orlando had 3x geweigerd? hoe dat zo vond die iets eng ofzo? Ik had vorig jaar 3 weigeringen, toen vond die de hindernissen een beetje eng nu ging ik ervoor