Wie gaat er 2/3 september naar Diever?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Wie gaat er 2/3 september naar Diever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 18:33

Als er nog iemand een TV wil? Kleuren TV zonder AB, bijna antiekk maar wel goed en geschikt voor spriet ontvangst, dan neem ik hem morgen mee!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:22

ik ben weer thuis. 1e proef ging echt bagger! we waren mooi op tijd en toen waren er nog geen uitvallers dus rustig pony opgezadeld kom je daar zijn er gewoon 4 uitgevallen! en jury wou niet rustig aan doen.. dus kon 1 inrijden en de proef in. Wat dus helemaal niet wou! hadden we 141 2e proef ging wel beter paar foutjes en daar hadden we 157 de eerste in de M1 is binnen

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:24

Gefeliciteerd Hedwig!
Mijn pony liep onregelmatig, dus de jury zei het bij de eerste proef.

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:25

ja wel jammer.. ik hoorde het getoeter ik dacht wat is daar nou! Hoe is het nu met je pony?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 06:33

minnie_muis schreef:
O ok ik dacht al! Maar iig veel plezeir met vervoer regelen! Ik moet trouwens dus zaterdag morgen in de B paarden als nr 24.

Wij als 22e dus dan moeten we elkaar tegen kunnen komen!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 07:15

Ik ben er rond 9 uur, groom voor springen:nummer 45 in de B een grote bruine.
En L1 dressuur met een fries.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:56

Gefeliciteerd!! ik ga ook zo heen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:08

Nou ik ben er ook weer, allang! Moest dus als 1e starten en had dus bedacht dat ik nu daar wel los kon rijden (doe ik de hele zomer al thuis) maar dat ging dus niet. Hij had overal aandacht voor, behalve voor mij. Toen de ring in, was niet erg fijn in de hand en erg traag op het been. Hierdoor wou alles net niet en had ik wat foutjes. Ook had ik er 2 hele goeie en eerlijke jury's zitten, 1e proef bij Mevr Kramer had ik 147 en 2e proef bij Mevr ter Veld had ik 148.

Het commetaar op de coupon klopte wel, hij werd in de zijgangen steeds wat onregelmatig doordat hij er niet fijn doorheen was en in de middendraf zat ie steeds tegen galop aan te hinken dus ook onregelmatig. Ook de keertwendingen waar ik normaal 7's voor heb had ik nu 5en doordat hij niet op mijn been reageerde. Al met al dus niet super tevreden, maar wel weer geleerd!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:51

NOu ben er ook weer.. heel slecht gegaan weer die stap/galop overgang die in de L1 nog niet mag wat zal mijn paard blij zijn als die Z is haha dan mag die alles doen wat ie leuk vind
Ik had 139 en 142 pnten. .vond het net iets te laag had ongeveer 150 verwacht maar ja.. kreeg hem tussen de proeven in ook niet meer in de draf ze was het helemaal zat..

Oh ja marjolein kramer is heel goed inderdaad, heb les van haar gehad 3 jaar lang.. mevr. ter veld ben ik nog niet altijd weg van..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:08

Nou dan mogen wij Btjes niet klagen, veel te kort losgereden.( hoe kan het toch dat banen uitlopen en als je er dan op zit blijker er 3 te missen) Maar toch maar de proef in.
Eerste proef was onstuimig maar wel 168 punten met een 9 voor volte halsstrekken!!!

2e proef konden we niet meer onstuimig noemen, op sommige punten eerder onhoudbaar. Dus in volle vlucht geheel onvrijwillig tot 3 keer toe buiten de baan geweest. Drama? Dacht ik niet, hij vloog niet echt weg zoals hij een paar weken geleden nog wel deed. Jammer van de -6 anders waren het toch nog 159!

Highwaykind heeft hele moie foto's gemaakt, komen ook op bkt. En een boktmeeting met Highwaykind, Gerrie en Babsieflash!
Heel gezellig en voor herhaling vatbaar.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Frantic op 03-09-05 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:11

Ja ik ben er ook weer! Proef ik net als vorige week wel lekker maar niet super! Hij loopt constant boven het tempo. Maar goed dat heeft een oorzaak en dat moeten de rugspieren zijn! Dus ben nu druk bezig met een goede fysio te vinden omgeving Boijl! Wie weet er nog één?? Maar ik had dus 151 en 151. Wel knap van mezelf op 2 heel verschillende proeven precies dezelfde punten krijgen! Maar goed!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:15

Wat dacht je van Rodinde van Unen, Vinkega haar tel. nr. staat gewoon onder van Unen in de gids anders PB je maar!
Dat is ongeveer de beste van heel Nederland

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:18

Ja klopt ben ik vorig jaar december al geweest en heeft toen wel geholpen maar nu niet meer en zij kost €200 per keer das toch wel iets te veel van het goede, eerlijk gezegd.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:23

Even in je profiel gespiekt, we hadden dus ook nog boktmeeting met jullie! Althans die mini Dobermann lag naast die rolletjes hond onder de tafel! En Amber ging water halen, zo schattig.
Het was boktdruk vandaag!
( en 200 euro is idd wel erg veel geld, maar als het in 1 keer helpt...)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:42

Met mij?? Ja het heeft toen wel geholpen maar niet voor altijd. Dan heb ik liever een paar weken achter elkaar een goedkopere die bij je thuis komt. De jury van vorige week wist een goede maar die zou mij bellen maar heeft nog steeds niet gebeld. Is wel jammer! Maar goed die vos moest dus als 22e? Hmmm dan heb ik echt niet goed opgelet want die had ik moeten zien!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:51

Aan de picnictafel bij de tent, daar zaten wij ook
Ik op mijn eigen klapstoeltje en saskia zat met de rug naar jullie toe telkens de pup te kriebelen, die onder haar lag.

De foto is van het afgroeten in de 2e proef, dat kun je zien aan het verhitte gezicht van Saskia en de attentheid( op alles behalve zijn ruiter) van Ulysses. Maar goed 5e prijs in de eerste proef, daar zijn we wel heel blij mee!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:57

Hmmm nee sorry ik heb jullie echt niet gezien! Ja misschien wel maar ik kan het me niet herrineren! Wat dom zeg! Maar goed gefeliciteerd met je prijs!

Ow zaten jullie een beetje in het midden van de tent??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:30

Zoro schreef:

Oh ja marjolein kramer is heel goed inderdaad, heb les van haar gehad 3 jaar lang.. mevr. ter veld ben ik nog niet altijd weg van..

Mevrouw ter veld is streng, maar goudeerlijk. Zij durft tenminste te punten, geeft 2en en 8en en commetaar waar je echt wat aan hebt. Ik was iig heel blij met deze 2 jury's, want dan krijg je ff een goed beeld van hoe je ervoor staat! Alleen jammer dat het nu allemaal ff net niet lukken wou....

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:52

Nou wij zijn er ook weer.
2 keer uitgebeld bij het springen.
1e parcours hindernis 2
2e parcours hindernis 3
En dat in een simpel B-parcours

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 16:54

Hee ik ben er ook weer
Leuk, zo'n onverwachte botmeeting!
Mijn buurvrouw had toch nog twee wp voor haar proeven in het L1

Idd mooie foto van jullie!

minnie_muis schreef:
Ja klopt ben ik vorig jaar december al geweest en heeft toen wel geholpen maar nu niet meer en zij kost €200 per keer das toch wel iets te veel van het goede, eerlijk gezegd.

Dan zou ik juist naar haar terug gaan om er werk van te maken hoe nu toto een constant verbetering te komen!
Anders is Gerry van Oossanen (fysio)ook een goede optie www.equireva.nl

Sterkte!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 16:57

Nou dan hebben wij wel dikke korting. wij betalen maar 100 per behandeling mijn paard is ook 3 of 4 keer heen geweest en 2 andere paarden ook.. ze is echt heel goed.. zij kraakt ook en dat is beter als fishyo want dan haal je de oorzaak niet weg, spreek uit ervaring met mijn eigen lichaam
Nou van mevr. ter veld heb ik nog nooit wat gesnapt met haar punten maar komt mss nog wel.. ik snap bijna alle jurys maar haar niet

Amondi heb je mij nog zien inrijden? ik jouw niet want mijn paard was te druk om iets anders te letten

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:14

Gerrie schreef:

!

Zegt toch meer dan 1000 woorden zo'n mooie foto!

Leuk voor je buurvrouw!
De jury's waren echt leuk aan het punten bij Sas: tweede proef: galop begint: 4(-2), 5, 7. 4(2e galop), 6-4, 8,6,7 etc. en daarna was de schrijfster de draad kwijt want er staat een 5 op middendraf en een 8 op halthouden( zie foto) met kommentaar bij de middendraf, zie 1( pt 1 is 6, hoofd erbij houden)
Dat zal wel andersom moeten wezen, daarna is er ook alleen maar gekrabbelt en doorgestreept en weer wat anders neergezet
Dit was ook geen proef voor een schrijfster, zeker geen 6jes proef.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:28

amondi ik heb jou geloof ik gezien ben twee x komen kijken

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:33

amondi schreef:
Gerrie schreef:

!

Zegt toch meer dan 1000 woorden zo'n mooie foto!

Leuk voor je buurvrouw!
De jury's waren echt leuk aan het punten bij Sas: tweede proef: galop begint: 4(-2), 5, 7. 4(2e galop), 6-4, 8,6,7 etc. en daarna was de schrijfster de draad kwijt want er staat een 5 op middendraf en een 8 op halthouden( zie foto) met kommentaar bij de middendraf, zie 1( pt 1 is 6, hoofd erbij houden)
Dat zal wel andersom moeten wezen, daarna is er ook alleen maar gekrabbelt en doorgestreept en weer wat anders neergezet
Dit was ook geen proef voor een schrijfster, zeker geen 6jes proef.

Arme schrijfster
Die zal hebben zitten zweten

Hij zal op punt 1 en 6 zijn hoofd erbij moeten houden en vooral niet naar zijn omgeving kijken...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 08:14

cijsalover schreef:
amondi ik heb jou geloof ik gezien ben twee x komen kijken

Leuk nog een bokker! Ja Ulysses maakte er een leuke proef van. Best wel het bekijken waard.
Zoro: helaas heb ik je niet bewust gezien. We hebben veel te kort ingereden, vraag me niet waarom en moesten er nog 8 toen Saskia ging proppen draaien, en toen ze erop zat liep ik naar het bord en toen waren er nog 2 voor haar waarvan er toen 1 al naar het voorterrein ging.
Plus ik was een klein beetje met Gerrie aan het kletsen en uit te kijken naar Highwaykind. Al met al een beetje stress dat je met dit jonge paard niet moet hebben.

Tenzij jij degene was met een grote vos die Gerrie en mij bij het touwtje toe riep: Pas op! ( met een wit vlekje in de vacht?
Dan heb ik jou niet gezien maar je paard wel, die was ook druk!