Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss87 schreef:Ik ben het zusje van Anique.. Voor zover ik weet staat Sandokan nog gewoon bij de familie Roefs, daar was Sandokan al van toen Anique hem reed. Ik heb een tijdje geleden gehoord dat Danielle Berning hem misschien ging rijden maar ik heb er daarna eigenlijk niks meer van gehoord.. Ik hoop wel dat we hem nog een keer op de wedstrijden zien!
Odie schreef:Dat EK was in Hartpury.
Barbara_m schreef:@marieke ik heb je gepbt.
Barbara_m schreef:Rijd Linda Drevijn eigenlijk nog?

Maar ik kan me herinneren dat Madelein Brugman destijds te jong was ondanks dat ze aan de kwalificatie-eisen voldeed. Ze moest toen nog een jaartje wachten voor ze naar het EK mocht. Of zouden er voor de eventing andere leeftijdseisen gelden?
! Het is allemaal weer zo'n tijdje geleden dat ik het vergeet. Die hebben ze toen zonder pardon toch onder zijn kont vandaan getrokken? marieketencate schreef:Ik ken Ismael's Hunter nog uit de tijd vóórdat ie naar Wim ging, toen reed Marjon Burgers hem, haar vader had hem voor heeel veel geld op de kop getikt.
Wim is uit mijn ponytijd, heb vaak tegen hem gereden!
@Karin: je mag naar het EK in het jaar waarin je 12 wordt. Je kunt dus wel 11 zijn als je op het EK rijdt...
Barbara_m schreef:Klopt want ik ben in november jarig. Toen vond ik het helemaal geweldig om mee te mogen nu baal ik wel een beetje omdat dit mn laatste YR-jaar wordt.
.