Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
orionneke schreef:Ja je hebt bijv 500 combinaties op 1 wedstrijddag (grote wedstrijden). Nou dan heb je gewoon nummer 1 tm 500..... kun je het makkelijk opzoeken wie wie is.
Vind het wel een goed plan.
runningkawa schreef:orionneke schreef:Ja je hebt bijv 500 combinaties op 1 wedstrijddag (grote wedstrijden). Nou dan heb je gewoon nummer 1 tm 500..... kun je het makkelijk opzoeken wie wie is.
Vind het wel een goed plan.
met de springers erbij kom je wel op 1200 op grote wedstrijden
haike schreef:En wat doe je met paarden die nogal schrikachtig op het hoofd zijn? Als je ook daarvoor hoofdstelnummers gaat verplichten, zullen die niet meer komen omdat het gewoon geen zin heeft. Zo kan oki het absoluut niet hebben als er iets met haar hoofd gedaan wordt, rozetten komen daarom ook altijd aan mijn laars. Vaak oefenen heeft geen zin, blijft er onrustig op. Zou zonde zijn voor veel ruiters die dit ook hebben en het hoofdstelnummer verplicht wordt.
Heb er trouwens nooit problemen mee op concours dat ik het lastig vind dat ik niet precies weet wie wie is.
dondahsteen schreef:Ik vind het ook een goed idee maar misschien niet op het hoofdstel, dat de vereniging waar je gaat rijden een sticker opstuurt dat je op je shabrak moet plakken.