Ja hier is het ook droog. Had echt ze gehoopt, volgens mij heeft het geholpen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoro schreef:ik vind het wel een beetje krom, t springen gaat wel door en de ponys ook maar paardendressuur niet...dat ik dat niet helemaal snap want springen lijkt mij gevaarlijker met dit weer als dressuur.. heel raar weet iemand de reden?
love_sander schreef:Hebben jullie het daar gezien? Het was zonde van het geld! Echt waar, bij het springen ben ik uitgegleden, en dressuur 141.
Sydney2005 schreef:love_sander schreef:Hebben jullie het daar gezien? Het was zonde van het geld! Echt waar, bij het springen ben ik uitgegleden, en dressuur 141.
zo slecht??? Nou ik weet wel haast zeker dat het morgen niet door gaat. het regent zowat onophoudelijk. Net naar de manege geweest om te rijden...
Citaat:Voor zondag 7-8-05 is de L2/M1/M2 dressuur afgelast evenals de 2e parcoursen voor het M en B-springen.
De Z1 en Z2 dressuur gaan wel door evenals het M en B sprinen 1e parcours en het Z/ZZ-springen beide parcoursen.
Wil je je coupons terug hebben stuur mij dan een envelop met je adres en een postzegel daarop, dan stuur ik je de coupons terug.
Adres:
Janien Lensen
Geuzinge 13
7963 RN Ruinen
Verdere vragen graag via e-mail: woldruiters@planet.nl
Giloni schreef:De Z1 en Z2 dressuur gaan wel door evenals het M en B springen 1e parcours en het Z/ZZ-springen beide parcoursen.
Dus niet alleen de Z/ZZ
Zoro schreef:Ja ik snap het ook niet helemaal maar kan aan mij liggen, niet dat ik het aanvallend bedoel voor de vereniging maar snap niet hoe ze het beredeneren want dat springen is levensgevaarlijk als het zo glad is.. maar zal wel aan mij liggen
Sydney2005 schreef:Heee wat goed!! zowel je prijzen als dat ze nu toch alles af hebben gelast!
DiLiberty schreef:Zoro schreef:Ja ik snap het ook niet helemaal maar kan aan mij liggen, niet dat ik het aanvallend bedoel voor de vereniging maar snap niet hoe ze het beredeneren want dat springen is levensgevaarlijk als het zo glad is.. maar zal wel aan mij liggen
van gladheid heb ik niets gemerkt (ook niet gezien dat pony's uitgleden, maar dat is vast wel gebeurd), maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nergens kort gedraaid heb of iets dergelijks..
DiLiberty schreef:Zoro schreef:Ja ik snap het ook niet helemaal maar kan aan mij liggen, niet dat ik het aanvallend bedoel voor de vereniging maar snap niet hoe ze het beredeneren want dat springen is levensgevaarlijk als het zo glad is.. maar zal wel aan mij liggen
van gladheid heb ik niets gemerkt (ook niet gezien dat pony's uitgleden, maar dat is vast wel gebeurd), maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nergens kort gedraaid heb of iets dergelijks..