14 augustus concours hippique BEMMEL! Wie nog meer????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

Re: 14 augustus concours hippique BEMMEL! Wie nog meer????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:10

Bettine schreef:
PolosportJ schreef:
Ik moet ook tegen jou maar volgens mij loopt die van jou erg goed of nie

Eeeeh...
Niet echt. Hij KAN wel heel veel, alleen op wedstrijden is 'ie meestal zo gek als een deur en veeel te heet (als je een zwart paard bokkend over het inrijterrein ziet gaan ben ik het waarschijnlijk ).
Als hij te handelen is, dan gaat het goed, anders niet

haha oh, ja ik zit me altijd zo zorgen te maken beetje enoying, wil ook zo graag mijn wp voor het M halen duss hoop alleen al op 2x 156 maarja je wilt het toch ook wel een beetje goed doen...

Ik ben trouwens de schimmel met hele kleine bruine vlekjes (staat holthuizen op het dekje) maar ik moet al veel eerder duzz zullen elkaar wel niet zien rijden.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:11

Bettine schreef:
PolosportJ schreef:
ja ik zag het dat jij ook in de L2 reed wou net al kijken of je ook in die ringen moest maar kon de lijst niet meer openen Maarja.. Ik wou je fototjes in je profiel kijken maar bij mij gaat de compu dan gelijk raar doen en alles afsluiten >;)

Vreemd?
Bij mij doet de lijst het wel gewoon

Ja mijn compu is volgens mij een beetje loco aant worden
Laatst bijgewerkt door PolosportJ op 07-08-05 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:11

Ja zat al in je profiel te spieken
En ik heb met Tom nu 2WP geloof ik in de L2, dus heb nog even voor het M

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:13

Ik vind die zwarte van jou iig erg stoer! Echt een eyecatcher volgens mij, duzz dat gaat wel goed komen met de westrijden of nie?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:15

Jaa hij is zeker leuk hoor, ben nu alleen heeel erg veel wedstrijden met hem aan het rijden, het moet nog 'normaal' voor hem worden, dat ie zich ook op wedstrijd gewoon kan gedragen
Hij zal het wel leren, maar er gaat nog even wat tijd in zitten

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:31

Bettine schreef:
Kelly, start je ook nog in het Z?
Ik had me vergist, had Joop helemaal niet opgegeven

uh ik sta nog op de reserve lijst dus is even afwachte

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 22:00

PolosportJ schreef:
Ik vind die zwarte van jou iig erg stoer! Echt een eyecatcher volgens mij, duzz dat gaat wel goed komen met de westrijden of nie?

Heeeeej,

Jij rijdt ook met Bart he? Of niet?
Kunnen we mooi de trailerhuur delen met zn allen :p

Ik heb wel goeie tijden, maar wel heeeeeeel vroeg!

8:30 ring 4
8:54 ring 3 maar dat had je wel gezien denk ik, had jou ook al opgezocht

Greetzzzz

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:05

Ik start in ring 7 en 8 in het middagprogramma, 1426 en 1442.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:30

Mariek1983 schreef:
PolosportJ schreef:

Heeeeej,

Jij rijdt ook met Bart he? Of niet?
Kunnen we mooi de trailerhuur delen met zn allen :p

Ik heb wel goeie tijden, maar wel heeeeeeel vroeg!

8:30 ring 4
8:54 ring 3 maar dat had je wel gezien denk ik, had jou ook al opgezocht

Greetzzzz

yep, als het goed is wel maar volgens mij vraagt hij van iedereen gewoon 20 E. Dus wordt niet delen denk ik maar ik ben allang blij dat ik er kan komen Maar qua tijden van ons voor de trailer is prima want jullie moeten 's ochtends en ik moet pas om half 2 duzz..

Judithranita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:58

HOi,

Ik doe ook mee in de M1 paarden 's morgens al aardig vroeg.

Heb er zin in!

Bubbie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:05

Ik doe ook mee, rijd in het ochtendprogramma M1 (10.22 en 10.46)

To Vossie: ben je afgelopen zaterdag nog in Dinxperlo geweest?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:26

Nee ben niet meer geweest, uitslagen van vrijdag stonden er zo laat op!! Degene van wie ik tel no had die waren niet door. Jij had het goed gedaan! Gefeliciteerd, mag je door naar de Hippiade, of net niet? Ik zie je denk ik wel ff in bemmel, ben er s ochtends ook al nl. Doe je mee in Herveld, dat zal wel ook wel toch?

Bubbie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:11

Ja ik doe ook mee in Herveld, zal mijn laatste wedstrijd M1 zijn. Hebben helaas al bijna teveel winstpunten......(hemmen 28 mei was pas onze eerste M1 wedstrijd....)

Bullemans liep erg fijn op de Gelderse. Eerste dag hadden we wat last van de regen en werd ik 6e, tweede dag liep hij stuk beter en werden we 8e. De beste 10 mogen door naar de Hippiade en daar gaan wij dus ook naar toe. Vind het wel spannend want is voor het eerst dat ik op een NK mag rijden. Ben wel beetje trots op hem hoor!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:35

Gefeliciteerd! Hij gaat echt hard! Ben benieuwd op de Hippiade.

Wat doe jij, gelijk Z starten en M2 overslaan? Daar zit ik wel aan te denken, nog ff paar buitenwedstrijdjes starten en dan indoor Z1. Of ga jij weer voor de selectie in het M2?

Bubbie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:56

Hij gaat idd erg hard, begint het ineens allemaal te snappen. Is wel leuk hoor want de oefeningen raken steeds meer bevestigd en de jongigheid gaat er langzaam aan vanaf...

Ik ga geen M2 starten want vind dat een rotklasse. Na de Hippiade ga ik me richten op het Z1 en hoop hem dan rond November in het Z1 te kunnen starten en dan de winterselectie in het Z1 te rijden. Ga jij ook selectie rijden?

Wil het wel rustig aan oppakken maar vind hem eigenlijk ook nog erg jong, is pas sinds een maandje 5!

Loopt jouw merrie fijn momenteel? Begint ze de Z-oefeningen ook al te snappen?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:12

Die van mij gaat thuis super, ze is Z1 klaar. Maar ja, het blijft een Jazz en op concours is het telkens maar weer afwachten of ze spoken ziet

Moet zeggen buiten valt het wel mee, als ze braaf is loopt ze dik wp maar ik krijg haar niet zo fijn en spectaculair door de proef heen, als thuis. Daar ben nu op wedstrijd maar een beetje mee aan het experimenteren.

Rijd nog ongeveer 4 wedstrijden buiten en wil dan idd binnen, zo rond november/december Z1 starten. Ik rijd geen selectie, volgend jaar zomer buiten weer, wil haar dan eind van de zomer Z2 starten en ondertussen met een dan driejarige polansky uit dezelfde merrie beginnen. Wat we dan met Jazz doen, verkopen of voor de fok is nog niet duidelijk... Trouwens, die Polansky staat in een wei naast de stal waar jou paardje staat. We gaan nu wel heel erg of topic.... denk dat dat niet gewaardeerd word. Ik zie en spreek je in Bemmel wel en anders stuur maar ff een pm, groetjes en tot zondag!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:20

Geen zin om zzgp te starten met je Jazz Vossie?

Ik moet om 15.00 starten en om 15.36 als ik het goed heb.
Dus Bettine, jou zal ik dan wel zien! Ga je wel met een grote boog om mij heen als Tom lastig is anders gaan we met zn tweeen rond

Succes allemaal iig.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:29

Dat ZZGP gebeuren trekt me niet zo, ga vaak zat met Ilona mee maar ik vind het niets, doe maar weer lekker een jong beest Volgens Ilona moet ie het zat kunnen heb haar al gevraagd of zij haar dan niet wil gaan starten maar ze wil er echt niet op! Ze is niet zo'n held en aangezien ik er nog regelmatig naast lig, ziet zei het ook niet zo zitten. Wel jammer als ie goed gaat heb je er een geweldig paard aan, maar wie weet denk ik er over een jaartje anders over.

Ik ben om 1450 klaar met rijden, jij bent dan op losrijterrein, ik spreek je dan wel ff aan dan weet je ook wie ik ben. Kunnen we na jou proeven wel ff ergens af te spreken om te kletsen, waarschijnlijk is ilona er ook dus dat is wel leuk, ze zou mij filmen en op de camera staat ook nog een stuk van haar Jazz, kun je die mooi ff zien, tot zondag!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:51

Leuk! Ben heel benieuwd!
Succes en tot zondag!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 12:00

Leuk, Venetia, gaan we samen bokkend over het terrein
Wel zeggen als je me ziet he?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:09

ow, dus als ik zondag twee bokkende paarden het concours over zie gaan zijn jullie het ?
Ok weet ik dat ook weer

xxs

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:16

dus een bokkende vos en een zwarte haha nou het zal wel mee vallen toch, maar ben al klaar denk ik als jullie allemaal moeten rijden (moet rond half 2, 2 uur). Duss ga ik maar gewoon kijken ofzo moet toch lang wachten voordat de L2 afgelopen is (behalve als de proeven vet zaad gaan natuurlijk)..

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:40

De laatste 2 maanden ofzo is er geen wedstrijd zonder bokken voorbij gegaan
Maargoed, ik zie wel, hoop dat ie braaf is, en dat ik er dan eindelijk eens aan kan gaan rijden..

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:53

Ah men, ik ben blij dat ik dat niet heb met wedstrijden, lijkt me heel irri als ie in de trainingen super loopt en dan op de wedstrijden niet. Wordt je niet beloond voor het trainen en het feit dat je paard dan super loopt Ik heb het eigenlijk andersom, ze loopt met de trainingen soms ongeveer 2 dagen in de week lekker loopt en de rest niet (in de winter alleen maar stijgeren) . Heel frusterend soms en dan de volgende dag loopt ze weer super niet echt een lijn op de trekken Maar gelukkig loopt ze op wedstrijden juist heel braaf Wel heel erg blij om gelukkig Heb wel eens gehad dat ze bijna niet meer te rijden was met losrijden, alleen maar gillen. En toen kwam ik in de proef en toen heeft ze zich niet een x laten horen, en liep ze de sterren van de hemel, en toen kwam ik de de ring weer uit en toen begon ze weer! haha Toen kon ik wel om lachen.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:48

Zooooo ik zie het alweer het wordt wederom gezellig in Bemmel.Ik rij ook mee in de klasse B (is mijn laatste wedstrijd in de b, hoop hem goed te kunnen afsluiten)
Allemaal veeeeeeeeeel succes zondag!!!