Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sione schreef:Wat mij echter opviel is dat ik de jury erg streng / zwaar vond. Ik ben afgestraft op kleine dingetjes waarvan ik zeg... goed hoort niet maar in een B proef met onervaren paarden kun je dat verwachten. Ik bedoel veel (de meeste) B starters zijn onervaren paarden. En dan zo mierenN***kerig te doen. Wat verwachten ze dat hij er als Salinero bijloopt? Heb video gezien en het is best een nette proef.
ben tevreden over hoe mijn paard alles heeft gedaan hoor en ik was helemaal niet op winstpunt uit maar sommige 5-jes hadden ook best een 6 kunnen zijn.
Fitzroy schreef:Ik kan uit je verhaal bv. niet opmaken of je paard wel nageeflijk liep. Als dat niet zo is, kan ik je punten wel verklaren ondanks dat alles naar jouw idee redelijk netjes ging.
_thessie_ schreef:Je paard hoeft in de B niet aan de teugel te lopen.
Mireille1970 schreef:Ik zou in de rouw gaan als ik 135 in de B zou scoren, ook met een 3jarige.
pol013 schreef:Ik moet echt mijn mentalitiet veranderen. Ik kan mezelf al wel voor mijn kop slaanals ik 143 punten heb. En dat zou dan gewoon een voldoende zijn??
Nou ja, ik hou het voor mezelf maar gewoon op; 156 is pas voldoende; de lat gewoon niet al te laag leggen.
runningkawa schreef:
Als ik trouwens naar de uitslagen van de vorige pagina kijk, vind ik de eerste heel gewoon gepunt
Daar hebben zo te zien alle prijswinnaars ook een wp, de rest niet.
Vind dat altijd keurig als dat zo uitkomt.
die 2e is veel te hoog, of er moet een super groep gereden hebben.
En als we denken allemaal zo een wp te krijgen, warom rijden we dan wedstrijden?
Kun je beter bij aanvraag startkaart meteen punten van Z2 + 15 krijgen..
Mireille1970 schreef:Ik vind toch nog steeds dat een B paard ook gewoon de aandacht bij jou moet kunnen houden gedurende 7 minuten. Immers met rijden moet hij dat 45 minuten kunnen.
Rondkijken bij het halthouden is dus niet correct.