Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Ik ben net terug uit Hagen. Ik ben zelfs nog op de TV geweest met mn grote Ned vlag... Ik ben wel onwijs ziek nu hoor, het weer was vreselijk!!!
Lau heeft het super gedaan, maar kreeg erg weinig punten. Edward zn kur vond ik echt nie mooi klinken, die Era-kur was veel mooier!
En ik heb zelfs nog een groep meiden blij gemaakt door een foto met Lautje te regelen
Barbara_m schreef:Nee sorry, dat laat ik aan de prof. fotografen over. Heb wel een paar leuke prive-kiekjes... MAAR DIE GA IK HIER NIE OP BOKT ZETTEN
Anders wil iedereen foto's van mister LvL himself. haha
Bettine schreef:Barbara_m schreef:Nee sorry, dat laat ik aan de prof. fotografen over. Heb wel een paar leuke prive-kiekjes... MAAR DIE GA IK HIER NIE OP BOKT ZETTEN
Gelukkig loop je er helemaaal niet mee te koop dat je oh-zo'n-leuk prive contact met laurens hebt![]()
![]()
Bettine schreef:Barbara_m schreef:Nee sorry, dat laat ik aan de prof. fotografen over. Heb wel een paar leuke prive-kiekjes... MAAR DIE GA IK HIER NIE OP BOKT ZETTEN
Gelukkig loop je er helemaaal niet mee te koop dat je oh-zo'n-leuk prive contact met laurens hebt![]()
![]()
saluut schreef:Whahah wat een mop dit. Terwijl Laurens diep moet nadenken over wie je het hebt als je de naam Barbara_M en de geposte teksten van haar over haar "Lau dit en Laui zus" noemt![]()
![]()
Barbara_m schreef:haha... jaja... grinnik...
Barbara_m schreef:Nee sorry, dat laat ik aan de prof. fotografen over. Heb wel een paar leuke prive-kiekjes... MAAR DIE GA IK HIER NIE OP BOKT ZETTEN